PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzialalnosc gospodarcza

  • 11. Data: 2007-05-13 11:56:02
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-05-13 12:00 [Tomek] napisał(a):

    > Pe.Ka podala mi wyliczenie 1.2 * brutto + Vat. Skad to sie bierze ?

    Podala? Narzut, który dokłada pracodawca do Twojej pensji to właśnie ok.
    20%. Stąd. Możesz mu oddać część pieniędzy tylko nie bardzo widzę powód.
    Ma inne korzyści z tego, że nie będziesz pracownikiem. Ty za to sporo
    tracisz (piszę o niefinansowych atrybutach mania umowy o pracę).

    > Moj kalkulator plac powiedzial mi ze przy pensji brutto 5500 podzial mam
    > nastepujacy:

    A zapytał o PKD żeby prawidłowo ubezpieczenie wypadkowe policzyć? ;-)

    > Brutto 5500
    > W sumie calosc 6633.55

    J.w. 5500*1.2 daje 6600 czyli mniej więcej to co płaci za ciebie pracodawca.

    > Co z tego ucieknie pracodawcy gdy przejde na DG i za ktorym postulowac w
    > trakcie negocjacji by bylo przelewane wciaz na moje konto ?

    Ponowię pytanie. Dlaczego masz zarabiać mniej?

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 12. Data: 2007-05-13 11:57:52
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-05-13 11:32 [Tomek] napisał(a):

    > Na szczęście jestem mądrzejszy od ciebie i twojego niedouczonego kumpla. On nic
    > nie wskazał. Pokazał jedynie że istnieje prawo powielaczowe niezgodne z

    Już Ci napisałem. Zaskarż to prawo a nie obrażasz ludzi. Skoro jesteś
    taki mądry to po kiego grzyba się dopytujesz niedouczonych ludzi co masz
    zrobić? Dorośnij trochę.

  • 13. Data: 2007-05-13 13:50:54
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > --
    > : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    > ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::
    Douczony by zauważył ze to inny Tomek pyta. Uważasz że nazwanie głupka głupkiem
    to coś niedobrego. Oczywiście można bardziej dyplomatycznie, ale po co skoro
    sens będzie taki sam. To ja wolę wprost. Mniej pisania. Tomek