PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem › Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    From: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    Date: Mon, 20 Jun 2005 21:27:14 +0000 (UTC)

    Uzytkownik Janusz 'Kali' Kaliszczak
    <kali_podkreslenie_@_podkreslenie_kaliszczak._pl> raczyl wyrazic swoja
    opinie w news:d97bfs$fs7$1@korweta.task.gda.pl:

    > Od tego tylko jeden krok do:
    > 1) dzwonienia wieczorami, rano i w weekendy
    > 2) dzwonienia z wlasnej komorki na wlasny koszt w sprawach
    > sluzbowych.

    Ok, z tym sie zgodze, bo na dluzsza mete moze do takich sytuacji dojsc, ale
    z drugiej strony sa sytuacje kiedy i trzeba zadzwonic do firmy :)

    > 2) Jezeli jestem niezbedny po godzinach, to nalezy sie tel. sluzbowy i
    > jakas kwota ktura zrekompensuje mi czas wykrajany z prywatnosci na
    > dzialania na rzecz firmy (chyba ze juz wczesniej zarabia sie na tyle
    > duzo, ze mozna przebolec takie 'nadgodziny' ;P )

    Problem w tym, ze pracownik nie jest niezbedny po godzinach, ale potrzebny
    jest z nim kontakt (powiedzmy raz na miesiac, na prawde w sytuacji
    ekstremalnej), no i wtedy nie ma z nim kontaktu. A z drugiej steony praca
    tej osoby nie wymaga posiadania telefonu sluzbowego

    > 3) Sluzbowy uzywany np. z powody wyjazdow poza firme i tak wylaczalem
    > poza godzinami pracy.

    Czyli pomimo tego, ze firma chciala abys byl dostepny, ty robiles na
    przekor

    --
    pozdr. VanVonVen
    :::Pieniadze i wiara to potezne bodzce:::