eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem › Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
  • Data: 2005-06-20 22:17:32
    Temat: Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ok, z tym sie zgodze, bo na dluzsza mete moze do takich sytuacji dojsc,
    ale
    > z drugiej strony sa sytuacje kiedy i trzeba zadzwonic do firmy :)
    ale w takim przypadku jest to "problem" pracownika, który się ma się
    dodzwonić do firmy. wazne w jakim celu i dlaczego.

    > Problem w tym, ze pracownik nie jest niezbedny po godzinach,
    czyli, jak rozumiem nie musi być dostępny

    > ale potrzebny
    > jest z nim kontakt (powiedzmy raz na miesiac, na prawde w sytuacji
    > ekstremalnej), no i wtedy nie ma z nim kontaktu.
    Na taki moment można się umówić, że pracownik będzie miał telefon służbowy.

    > A z drugiej steony praca
    > tej osoby nie wymaga posiadania telefonu sluzbowego
    rozwiązanie - zakup przez firmę telefonu z kartą pre-paid. koszt
    utrzymania - 20 - 25 zł miesięcznie, a jak pracownik chce sobie "gadać" to
    dokupuje kartę i po krzyku

    >
    > > 3) Sluzbowy uzywany np. z powody wyjazdow poza firme i tak wylaczalem
    > > poza godzinami pracy.
    >
    > Czyli pomimo tego, ze firma chciala abys byl dostepny, ty robiles na
    > przekor
    To zależy, czy firma wymagała dostępności pod telefonem 24h/dobę.

    IMHO -
    po pierwsze pracownik musi być dostępny w godzinach pracy, poza godzinami ma
    czas prywatny,
    po drugie - ja zawsze mam telefon włączony. tylko go zostawiam w domu i
    wychodzę gdzieś z rodziną, jak wrócę i widzę że ktoś dzwonił to MOGĘ
    oddzwonić. ale jestem poza godzinami pracy.
    i po trzecie - kadra kierownicza z którą nie można się skontaktować bo
    takiej osobie "nie jest potrzebny telefon służbowy"? toz to oznacza ni mniej
    ni więcej jak to że taka osoba ma urzędować za biurkiem i przy komputerze, a
    jak nie jest przy tym biurku to nie może odebrać żadnej informacji. Czyli
    np. ma zmiennika (i wtedy uzasadnione jest żeby się kontaktować z tą osobą
    zmieniającą) albo tez firma nie przewiduje sytuacji ekstremalnych.
    >

    gro

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1