PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyscyplinarne zwolnienie › Re: Dyscyplinarne zwolnienie
  • Data: 2005-06-15 21:53:33
    Temat: Re: Dyscyplinarne zwolnienie
    Od: "locke" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:op.ssfk0juu4iukdk@okr42.gamma.furrynet.org...
    Dnia Wed, 15 Jun 2005 23:31:13 +0200, locke <l...@a...pl> napisał:

    >W ktorym miejscu pisze cos takiego???
    >Mozesz wkleic z ktoregos kodeksu internetowego?
    >To tydzien nn to juz nie jest powazne wykroczenie ze strony pracownika?

    Służę uprzejmie:
    http://www.bezrobocie.net/kp.php
    To jest link do kodeksu pracy - jest ich w sieci kilka. A dyscyplinarne
    zwolnienie to dział drugi, rozdział drugi, oddział piąty.

    Co do czasu nieobecności - rzeczywiście, machnąłem się, bo chodziło o
    USPRAWIEDLIWIONĄ nieobecność. Czasu trwania NIEUSPRAWIEDLIWIONEJ
    nieobecności nie znalazłem (co nie znaczy, że tego nie ma). Ale jest zapis o
    CIĘŻKIM naruszeniu obowiązków pracowniczych: jeden dzień nieobecności -
    nawet jeśli powtórzył się po raz drugi po jakimś czasie, to jest naruszenie,
    ale nie ciężkie.
    Poza tym, dział czwarty, rozdział szósty określa dopuszczalne kary za
    nieusprawiedliwione nieobecności i są to: upomnienie, nagana i kara
    pieniężna (nie wyższa niż jedna "dniówka" za każdy dzień nieobecności).