PracaGrupypl.praca.dyskusjeDylemat Studenta Help › Re: Dylemat Studenta Help
  • Data: 2006-06-06 13:01:37
    Temat: Re: Dylemat Studenta Help
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Mam pewien dylemat :( , jakich zarobków mogę spodziewać się w firmie
    > zagranicznej nie związanej z branżą IT
    >
    > jako Administrator Sieci Młodszy odpowiedzialność
    systemy,sprzęt,rozwiazania
    > informatyczne
    >
    > bez ustalonego limitu czasu

    Firma pewnie handlowa, albo jakis bank, Warszawa. Dochodzi nienormowany czas
    pracy. Spodziewać się należy powyżej 2 kzł brutto, jeśli masz dopiero
    negocjować wynagrodzenie należy zacząć w okolicach 3kzł.

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl