PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dylemat Studenta Help

  • 1. Data: 2006-06-05 20:34:08
    Temat: Dylemat Studenta Help
    Od: "eMario" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pewien dylemat :( , jakich zarobków mogę spodziewać się w firmie
    zagranicznej nie związanej z branżą IT

    jako Administrator Sieci Młodszy odpowiedzialność systemy,sprzęt,rozwiazania
    informatyczne

    bez ustalonego limitu czasu

  • 2. Data: 2006-06-05 21:17:22
    Temat: Re: Dylemat Studenta Help
    Od: LG <l...@o...pl>

    > Mam pewien dylemat :( , jakich zarobków mog? spodziewaae si? w firmie
    > zagranicznej nie zwi?zanej z bran?? IT
    >
    > jako Administrator Sieci M?odszy odpowiedzialno?ae systemy,sprz?t,rozwiazania
    > informatyczne
    >
    > bez ustalonego limitu czasu

    Zarobki od 800 do 2000 zł. Zależy to od wielu czynników.

    * Rób w życiu to co lubisz *
    * z pewnością będziesz w tym najlepszy. *
    * http://www.sesi.pl *

  • 3. Data: 2006-06-06 13:01:37
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

> [...]
    > zagranicznej nie związanej z branżą IT
    >
    > jako Administrator Sieci Młodszy odpowiedzialność

    Firma pewnie handlowa, albo jakis bank, Warszawa. Dochodzi nienormowany czas
    pracy. Spodziewać się należy powyżej 2 kzł brutto, jeśli masz dopiero
    negocjować wynagrodzenie należy zacząć w okolicach 3kzł.

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl