PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dylemat

  • 1. Data: 2003-03-06 14:59:58
    Temat: Dylemat
    Od: "Piotr B." <p...@N...pl>

    Witajcie

    Od kilku lat pracuje w malej i stosunkowo stabilnej firmie
    informatycznej na poludniu Polski. Swietni wspolpracownicy, dobre stosunki z
    dyrekcja, przecietna pensja. Taki stan rzeczy trwalby jeszcze dosyc dlugo,
    gdyby nie .... No wlasnie - calkiem niedawno otrzymalem propozycje
    przejscia do oddzialu duzej zagranicznej firmy - warunki finansowe zblizone
    (przynajmniej na poczatku), 3 miesieczny okres probny i codzienny, 20
    kilometrowy dojazd.

    W zwiazku z tym mam spory dylemat. Z jednej strony wzgledna
    stabilizacja i ... calkowity brak perspektyw awansu i dalszego rozwoju. Z
    drugiej praca w duzej firmie, jasna i otwarta (przynajmniej teoretycznie)
    sciezka awansu, atrakcyjne szkolenia, praca w duzej i znanej firmie versus
    wiecej nerwow, gorszy dojazd i poczatkowa niepewnosc (ten 3 miesieczy okres
    probny ... ).

    Mam 27 lat i ostatnie 6 przepracowalem w tej samej firmie. Moze to juz
    najwyzszy czas na zmiane ??? Na zdobycie nowych doswiadczen ??? Na
    atrakcyjny wpis w CV w przyszlosci ???

    Z chcecia poznam wasze zdanie w tej sprawie.

    pozdrawiam
    PABB

  • 2. Data: 2003-03-06 15:16:43
    Temat: Re: Dylemat
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Piotr B. wrote:
    > Z chcecia poznam wasze zdanie w tej sprawie.
    IMO zaryzykuj i zmien prace
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 3. Data: 2003-03-06 15:56:40
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > przejscia do oddzialu duzej zagranicznej firmy - warunki finansowe zblizone
    > (przynajmniej na poczatku), 3 miesieczny okres probny i codzienny, 20

    Pewnie mozna byloby sie zdecydowac. Ale zazadaj od razu stalej umowy o
    prace ;)

  • 4. Data: 2003-03-06 15:58:01
    Od: "pat.ryk" <p...@i...pl>

    Nie marnuj czasu, masz super doświadczenie celuj w stanowisko kierownicze.

  • 5. Data: 2003-03-06 16:03:41
    Od: "PABB" <p...@N...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał:

    > Pewnie mozna byloby sie zdecydowac. Ale zazadaj od razu stalej umowy o
    > prace ;)

    na to nie ma szans - i tak juz wytargowalem rezygnacje z drugiego okresu
    probnego (12 miesiecy) :)

    pozdrawiam
    PABB

  • 6. Data: 2003-03-06 16:09:21
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Mam 27 lat i ostatnie 6 przepracowalem w tej samej firmie. Moze to juz
    > najwyzszy czas na zmiane ???

    moim zdaniem tak.

    ale jesli jestes milosnikiem stabilizacji i _jest Ci dobrze_ z tym, co masz,
    to po co mieszac?

    pozdrawiam

    romekk

  • 7. Data: 2003-03-06 17:24:53
    Temat: Odp: Dylemat
    Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl>

    Użytkownik Piotr B. <p...@N...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b47npc$2cu$...@a...dialog.net.pl...

    > Mam 27 lat i ostatnie 6 przepracowalem w tej samej firmie. Moze
    to juz
    > najwyzszy czas na zmiane ??? Na zdobycie nowych doswiadczen ??? Na
    > atrakcyjny wpis w CV w przyszlosci ???

    Jaka jest rotacja w tej nowej firmie?
    "Wzieli" Ciebie, bo się rozwijaja, czy "uciekli" im poprzedni (bez
    obrazy!)?

    Sporo zalezy od Twojego "charakteru" - jak napisal Romek, jak Ci
    dobrze, to sie nie ruszaj.
    Jak szukasz wyzwania, to zmien.
    A jak "stoisz" rodzinnie? Nagle (stale?) bezrobotna zona, dwojka
    dzieci i kredyt moga obnizyc chec ryzykowania....

    Powodzenia w podjeciu "dobrej dlugoterminowo" decyzji....

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda

    Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

  • 8. Data: 2003-03-06 19:58:57
    Od: "PABB" <p...@N...pl>

    Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał :

    > Jaka jest rotacja w tej nowej firmie?
    > "Wzieli" Ciebie, bo się rozwijaja, czy "uciekli" im poprzedni (bez
    > obrazy!)?

    "Wzieli", bo .... mieli takie zapotrzebowanie :)

    > A jak "stoisz" rodzinnie? Nagle (stale?) bezrobotna zona, dwojka
    > dzieci i kredyt moga obnizyc chec ryzykowania....

    Dzieci i kredyt - odpowiedz negatywna. Zona - posiadam jedna sztuke.... ;)

    Dziekuje i pozdrawiam
    PABB

  • 9. Data: 2003-03-06 20:10:21
    Od: "PABB" <p...@N...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał:

    > ale jesli jestes milosnikiem stabilizacji i _jest Ci dobrze_ z tym, co
    masz,
    > to po co mieszac?

    Z jednej strony masz racje, ale z drugiej - boje sie, ze jezeli teraz nie
    zdecyduje sie na taki krok, to nie zrobie tego juz nigdy ...

    pozdrawiam
    PABB

  • 10. Data: 2003-03-06 21:06:45
    Od: "CLARIS" <c...@w...pl>

    Użytkownik "PABB" <p...@N...pl> napisał w wiadomości
    > na to nie ma szans - i tak juz wytargowalem rezygnacje z drugiego okresu
    > probnego (12 miesiecy) :)

    Okres próbny może byc max 3 miesieczny - przynajmniej wg kodeksu pracy...

    Mysle, ze powinienes zaryzykowac - jesli wierzysz w swoje mozliwosci i
    wiesz, ze dasz rade w nowym miejscu. Sprobuj sie jednak dowiedziec jak
    wyglada praca w tej nowej firmie, jaka jest atmosfera, 'wybadaj' teren.

    Powodzenia zycze,

    CLARIS /ona/
    c...@w...pl