PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dylemat

  • 11. Data: 2003-03-07 07:35:53
    Temat: Odp: Dylemat
    Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl>

    Użytkownik PABB <p...@N...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4899v$tac$...@a...dialog.net.pl...

    > "Wzieli", bo .... mieli takie zapotrzebowanie :)

    No to brzmi fajnie :-) Czyli sie rozwijaja. Czyli warto wziac pod
    uwage.
    W nawiazaniu do mojego poprzedniego pytania: jest taka spora firma z
    pld Polski (hehe - oddzial zagranicznej firmy), gdzie rotacja ludzi
    jest.... hm, _spora_, a że znam z bliskiego otoczenia warunki
    tamtejsze, nie polecalabym zmiany (miejscowosc na M, firma na L -
    ewent. szczegoly na priva).

    Wracajac do Ciebie:
    A ich działalność taka (wiem, informatyka, ale chodzi mi o
    "doprecyzowanie" - nie musisz pisac tutaj, sam sie zastanow), ze jest
    szansa, ze moga to z 5-10 lat porobic (np. technologie w kierunku
    palmtopow czy tel komorkowej), a nie pasc po roku z braku funduszy i
    zbyt malego zainteresowania produktami (np. oparcie duzej czesci
    spolki na jednym niesprawdzonym na rynku polskim produkcie)?
    Czy firma nie jest zwiazana z lokalna albo ogolnokrajowa polityka, co
    moze (choc nie musi) owocowac zawirowaniami albo zamknieciem spolki
    przy zmianie opcji po najblizszych wyborach?
    (prosze sie nie smiac, pisze na podstawie wlasnych doswiadczen...)

    > Dzieci i kredyt - odpowiedz negatywna. Zona - posiadam jedna
    sztuke.... ;)
    Jesli to nie "L" ;-), to ja bym zmienila :-)

    Dalej zycze powodzenia :-)

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda

    Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

  • 12. Data: 2003-03-07 10:35:41
    Temat: Re: Dylemat
    Od: a...@p...onet.pl

    >    Z chcecia poznam wasze zdanie w tej sprawie.

    Dowiedz się więcej o tej firmie - oby faktycznie nie szukali kadry w celu
    realizacji krótkiego zlecenia... Jeśli tak nie jest to poproś o list
    intencyjny, w którym zapenią o dalszym zatrudnieniu po okresie próbnym. Musisz
    całkowicie i bezwzględnie wykorzystać swoją obecną sytuację przetargową - nigdy
    nie będzie już ona silniejsza niż teraz kiedy jeszcze nie jesteś od nich
    zależny.

    Jeszcze jedno. Nie pal za sobą mostów! Pogadaj z obecnym szefostwem, przedstaw
    swoje dylematy w kwestii odejścia, wizję zdobycia nowych doświadczeń, daj do
    zrozumienia, że Wasza współpraca się nie kończy...Zapewniam Cię, że wielu
    pracodawców woli zatrudniać ponownie sprawdzonych, znanych jej pracowników niż
    szukać nowych. To normalne, że wspinasz się po swojej drabince zawodowej - nie
    powinieneś od tego uciekać. Pamiętaj, że nic nie trwa wiecznie!

    Życzę powodzenia w nowej firmie.

    Pozdrawiam
    Asia

  • 13. Data: 2003-03-10 09:01:53
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Okres próbny może byc max 3 miesieczny - przynajmniej wg kodeksu pracy...

    No, chyba że pracodawca ma filozoficzne podejście do pracy: "Bo wie Pan,
    proszę Pana, człowiek to nie zna dnia i godziny i przez całe życie
    każdego dnia poddawany jest próbie - jak złoto w tyglu alchemika...

    Pzdr: Dogbert