PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie pracujcie na czarno !!!!

  • 1. Data: 2003-03-06 11:20:59
    Temat: Nie pracujcie na czarno !!!!
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    ja tak pracowalem przez 5 lat i teraz kiedy szukam pracy i zachodze gdzies
    na rozmowe i prosza mnie o udokumentowanie swojego doswiadczenia
    zawodowego - a ja mowie ze nie mam.
    I wtym samym momencie konczy sie rozmowa, no tak mam 27 lat i niemam
    przepracowanego nawet miesiaca.

    uwazajcie jak podejmujecie pracy na czarno, ja juz chyba do konca zycia
    jestem skazany na taka prace.

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2003-03-06 13:34:31
    Temat: Re: Nie pracujcie na czarno !!!!
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > uwazajcie jak podejmujecie pracy na czarno, ja juz chyba do konca zycia
    > jestem skazany na taka prace.

    IMO jak się nie ma legalnej to trzeba brać co jest i cały czas szukać.

  • 3. Data: 2003-03-06 14:50:07
    Od: ":-\)" <a...@o...pl(ciachnijto)>

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > IMO jak się nie ma legalnej to trzeba brać co jest i cały czas szukać.

    Dokładnie...A ja bym palnął prosto z mostu, że pracowałem na czarno, jak
    człek rozsądny, to weźmie pod uwagę nabyte w ten sposób doświadczenie
    ("czarni" robią za murzyna...zwykle). Jak trafi się na cymbała, to i glejt
    papieski nie pomoże.

    JaceK

  • 4. Data: 2003-03-06 15:36:59
    Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > IMO jak się nie ma legalnej to trzeba brać co jest i cały czas szukać.

    Dokladnie!

    jak ktos jest na zasilku, albo na bezrobociu bez prawa do zasilku (jak
    niestety ja naprzyklad) i nie ma kasy, to bierze prace na czarno i ma swieta
    racje! ja szukam takowej ale niestety slabo mi to idzie.Wola zatrudniac
    studentow albo rencistow.
    Ludzie czasem trzeba odstawic na bok sentymenty, panstwo nie ma skrupolow
    wobec nas, wiec dlaczego my mamy zdychac z glodu i szukac tylko tej
    legalnej?

    Pozdrawiam bezrobotnych!!!
    Bezrobotna Ania

  • 5. Data: 2003-03-06 17:29:10
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > przepracowanego nawet miesiaca.
    >
    > uwazajcie jak podejmujecie pracy na czarno, ja juz chyba do konca zycia

    tak z ciekawosci:
    co mozna robic przez piec lat na czarno ?
    no chyba ze to rozne zajecia ale zabrzmialo jakbs mial stala prace przez 5
    lat.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 6. Data: 2003-03-06 21:08:06
    Od: kingram <k...@N...net>

    ":-)" wrote:

> [...]
    > człek rozsądny, to weźmie pod uwagę nabyte w ten sposób doświadczenie
    > ("czarni" robią za murzyna...zwykle). Jak trafi się na cymbała, to i glejt

    No Jacku K...
    Masz w tym momencie 100%-owego klakiera w mojej skromnej osobie... (i
    nie muszisz za to placic)

    PS Niezly unixowo/linuxowy chwyt apropo "nadawcy" posta...
    Jak nie masz (R) (czytaj: R w koleczku) to wykorzystam tez - tyle ze
    gdzie indziej...

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 7. Data: 2003-03-06 21:23:10
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    Praca w tej samej dziedzinie przez 5 lat, [instalacje alarmow (rowniez w
    sam.), domofonow, itp.] A teraz kiedy upomnialem sie o rejestrace to
    zaproponowano mi 1/3 etatu, to juz chyba wole byc dalej zarejestrowany jako
    bezrobotny. Nadal szukam czegos legalnego, tylko nie wszyscy rozumieja fakt
    ze czlowiek pracuje przez 5 lat i ma juz jakies doswiadczenie. Tak wiec w
    moim CV w punkcie mowiacym o doswiadczeniu zawodowym jest poprostu - BRAK.

    Artur

  • 8. Data: 2003-03-07 07:23:36
    Od: "Jarek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moim CV w punkcie mowiacym o doswiadczeniu zawodowym jest poprostu - BRAK.

    Moze sprobuj te 5 lat ubrac jakos w wolontariat/ praktyke lub podobne
    klimaty. Przynajmniej na uzytek CV. Na pewno wiesz, ze jedna sprawa to CV a
    inna to rozmowa kwalifikacyjna. W CV napisz ze pracowales jako wolontariusz
    (uzywam wolontariusz w znaczeniu za free) np 2 lata. A na rozmowie powiedz
    cos metnego w tym klimacie i rozwin to w prace na czarno klimaty recesji
    rynkowej, slaba kondycja prywatnych przedsiebiorcow (zwlaszcza malych) itd.

    Pozdrawiam
    Jarek Czyrko

  • 9. Data: 2003-03-07 09:15:04
    Od: "mariusz" <m...@w...pl>

    Znam przypadek kolegi (tydzien temu) duza, fajna firma. Zapewnienie dyrka o
    zatrudnieniu kolesia na umowe zlecenie (3 tygodnie) i po tym okresie na czas
    okreslony (3 miesiace). Praca jako przedstawiciel handlowy. Gosc mial
    swietne wyniki, njlepszy w grupie nowych handlowcow, pochwaly i takie tam.
    kierowniczka lokalnego cent. dystryb. przesyla papiery do wawy i co? brak
    papierow z poprzednich firm, bo pracowal na czarno, 7 lat jako
    przedstawiciel i inne. i zwolnili go! zadne tlumaczenia i podania nie daly
    rezultatu. myslalem ze liczy sie doswiadczenie i wyniki, niestety dalej
    licza sie papierki.

    Pozdrowionka

  • 10. Data: 2003-03-07 16:49:28
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>