PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie umowy o pracę z tym samym pracodawcą ? › Re: Dwie umowy o pracę z tym samym pracodawcą ?
  • Data: 2006-10-25 21:50:02
    Temat: Re: Dwie umowy o pracę z tym samym pracodawcą ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eholdj$nn3$1@news.onet.pl robbi
    <r...@n...frompoznan.com> pisze:

    > No wlasnie - o ile kodeks pracy sam w sobie daje jasne (moim zdaniem)
    > przepisy regulacje kwestie relacji pracownik-pracodawca to w przypadku KN
    > juz tak nie jest - i na tym polega jej "porabanie"
    KN jest branżowym układem zbiorowym pracy. Reguluje zatem kwestie
    szczególne, charakterystyczne dla tej branży, niekoniecznie zrozumiałe dla
    osób (również prawników) z tą branża niezwiązanych. Niemniej jest częścią
    prawa pracy. Poza tym (jak zresztą w całym prawodawstwie) ani KP ani KN nie
    można interpretować czy oceniać w oderwaniu od innych ustaw i aktw
    wykonawczych regulujących tę dziedzinę życia, a także od orzecznictwa.

    > Hehe - serio - bo nawet nauczyciele maja z tym problem
    To świadczy o nich, a nie o systemie naliczania.
    Przeciętnie inteligenty nauczyciel robi to w kilka minut.

    > Osobiscie powiem ze ja jednak wole miec nadgodziny placone wg KP niz wg
    > KN.
    Wolno Ci.

    Jotte