PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
    From: Kontakt <k...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwie drogi do celu...
    Date: Fri, 15 Mar 2002 18:39:29 +0100

    blad wrote:

    > Użytkownik "misman"
    > Cobolu.

    > a czyja niby byla i jest ZORBA ?

    Pana A. L. i spolki, ktory sie kiedys podobno pisal system SZOK tez w Cobolu.
    Istnieje rzeczywiscie pewne dostrzegalne golym okiem podobienstwo
    - znam(-lem) obydawa (SZOK i Z2000).

    > Moze chodzi o to ze w pewnym momencie zaczeto rozprowadzac system ZORBA z
    > dodatkowym numerkiem przy nazwie?
    >
    > A ze banki odchodza - maja prawo, na ogol sa do tego zmuszane.
    > BZ musi (tak jak i WBK) przejsc na nowy system - zmienil sie wlasciciel
    > BIG-BG jest jednym bankiem z dwoma systemami obslugi detalicznej - jasne ze
    > trzeba to ujednolicic
    > PKO BP ma nadal modernizowany system zorba 3000

    Za takie pieniadze ............

    > W zadnym ze znanych mi zagranicznych madrych systemow nie dalo sie zrobic
    > podatku belkowego w okresie przejsciowym - co innego lokaty zalozone po
    > 30.11.2001, tam jest sprawa prosta.
    > W zorbie w/w banki maja to tak jak chcialy

    > zorba byla w bankach kiedys tak pomyslana, ze zaden admin nie byl
    > potrzebny, panie z ksiegowosci naciskaly pare klawiszy i robily
    > przetwarzanie.

    Moze kiedys - nie za mojej kadencji i nie w oddziale z dziesiatkami tys.
    rachunkow..
    Cos sie tylko czasami wywalilo a wtedy telefon do wspanialaego pana J.S.
    "Odmienne Stany Swiadomosci". A pan J.S. fakturka, fakturka, fakturka.
    Juz Z2000 byl robiony tak dlugo i za takie pieniadze, ze musialo wkoncu zaczac
    chodzic. To samo co firma DlaKom im tez sie wkoncu JeZUS musial udac
    (w przyszlosci). Dla oslody podobno "S" Wroclaw mial rozsadnych ludzi.
    W PEKAO SA - system SZOK - cos nie tak dzwonisz do DI,
    a tam kultura - dzis pytanie dzis odpowiedz - dla mnie po Z2000 szok.
    O "S", DANTZIGERBANK, DUZYM-u (to dopiero zbiorowisko ludzi z Marsa
    albo swamp'u czyt. bagna) mozna by dlugo

    Pozdrawiam
    Darek