PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-15 15:40:16
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: misman <m...@r...pl.niespam> szukaj wiadomości tego autora

    blad wrote:

    > Softbank pisal i pisze nadal w Cobolu (cale pko bp sa)
    > a w cobolu jest np scentralizowany system systematics Alltela (citi,
    > pekaosa)
    > a stary system pekao sa to tez cobol

    Ehmm.. ale jakby niezabardzo bylo to ich oprogramowanie (mam na mysli
    ZORBA), i jakby banki zaczely odchodzic od ZORBA ostatnio. Co prawda
    wypadlem z branzy okolobankowej, ale cos tam jakies plotki... A co do ...
    hmmm.. nieuzywalnosci ZORBA to opinie znajomych adminow bankowych. Ja sie
    autorytatywnie nie wypowiadam, nie uzywalem.

    --
    Pozdrawia m.