PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-15 09:13:07
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hehehe...

    1) Dalej HTML.

    2) Widze, ze kolega tez chyba jeszcze pod skrzydlami rodzicow i marzy
    sobie. Nie chodzi chyba o rzeczy w ktorych sie jest slabym, tylko o to,
    ze w pracy rozne rzeczy przychodzi robic i z niejednego pieca chleb
    jesc. Raz sie programuje w C pod Linuxem a drugi raz trzeba cos napisac
    w Cobolu na Macintoshu a trzeci raz trzeba przygotowac oferte dla
    klienta na sprzet. I to w tej samej firmie. Nie robi sie jednej rzeczy
    przez cale zycie. Takie mam przynajmniej odczucia po sobie i kilku
    latach pracy w jednej firmie i caly czas w tym samym dziale. A robilem
    tak kosmicznie rozne rzeczy, ze mozna by kilka stanowisk obdzielic. I
    co? Mialem powiedziec, ze tego jezyka sie nie bede uczyl, bo po co mi on
    skoro nikt w tym nie programuje??? Ze nie bede sie uczyl kolejnego
    narzedzia bo jest malo popularne, albo go nie lubie???

    3) W zwiazku z 1) i elementarnym brakiem netykiety z tym Panem EOT.

    Pawel