PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-15 08:20:44
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał M." <m...@s...pl> wrote in message
    news:a6og1d$mtl$1@news.tpi.pl...
    [...]
    > kasy. Nie! W branży IT nie! Przecież niemusimy trudnić się pisaniem OS czy
    > pakitów biurowych (tu są standardy i ciężko wejść z czymś nowym), możemy
    > namówć z 100 osób, żeby programowanie DX miała w jednym paluszku i już
    mamy
    > firmę potrafiącą napisać praktycznie każdą grę...

    Pomijając już tak przyziemny problem, że tym osobom trzeba zapłacić, to
    jednak
    100 osób mających w małym paluszku programowanie DX (cokolwiek by to było)
    to nie
    jest zespół potrafiący napisać każdą grę. To jest zespół, który nie potrafi
    napisać
    żadnej sensownej gry.
    Trzeba najpierw wymyślić scenariusz gry, jej postać graficzną, muzykę,
    efekty
    dźwiękowe, napisać dokumentację, materiały reklamowe... Żeby to zrobić,
    to żadne programowanie DX nie wystarczy - trzeba mieć przygotowanie szersze,
    niż tylko informatyczne.
    A jeszcze ktoś musi takim zespołem kierować...

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.