PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwie drogi do celu...
    Date: Thu, 14 Mar 2002 21:21:53 GMT

    On Wed, 13 Mar 2002 17:55:42 +0100, =?iso-8859-2?Q?Micha=B3_M.?=
    <m...@s...pl> wrote:

    [ciach...]
    >Czy ja robię dobrze ucząc się, często nawet zaniedbując szkołę? Jeśli
    >uważacie, że jestem szurnięty, nie myślcie że się zmienię... tylko warto
    >wiedzieć co sądzą inni.
    Moim zdaniem robisz zle.
    Ze swoimi wiadomosciami moze zostaniesz programista ale napewno nie
    mgr inz programista - czyli na starcie odbierasz sobie jakies 50%
    szans na dobre zarobki. Kolega choc mierny bedzie mial lepiej a z toba
    po prostu nie beda chcieli gadac. Twoj genialny kolega moze nie zdac
    na informatyke lub po skonczeniu tych studiow po prostu nie pracowac w
    zawodzie w koncu za tych piec lat moze cie przescignac (w koncu to
    kupe czasu) Szerokie wyksztalcenie kierunkowe przydaje sie jak np M$
    ;P "wynajduje" nowa technologie i trzeba sie jej nauczyc - bez chocby
    zargonu bedzie ci bardzo trudno. Sa ludzie ktorzy sami sie potrafia
    nauczyc chocby linuxa na poziomie profesjonalnym (wystarczy czytac
    manuale nie?) czego najlepszym jestes przykladem ale np calkowanie
    moze byc dla ciebie problemem to niby nie przydatny drobiazg ale
    nigdy nie wiesz kiedy sie przyda.
    Inna sprawa to przedmioty niescisle niepraktyczne i nieprzydatne -
    niby. Bo z czasem podczas kontaktow z ludzmi a w duzej firmie beda to
    ludzie wyksztalceni. Wyjdzie na to ze jestes nieokrzesanym troglodyta
    z ktorym nie bedzie sie dalo porozmawiac a co najgorsze po katach beda
    sie z ciebie smiac i z twego nieuctwa. Zas za pare lat jak bedziesz
    chcial awansowac na kierownika projektu to nie wezma goscia ktory nie
    bedzie umial zredagowac pisma do zarzadu ani z nim porozmawiac.
    Pamietaj beda cie mieli za wspanialego fachowca ale bedziesz sobie
    siedzial gdzies tam w katku a pamietaj do emerytury to raczej nie
    bedziedz pracowal w zawodzie.

    Pzdr
    Limfo
    ps. dot. watkow fizykow-informatykow a wlasc programistow - goscie sa
    swietni ale jak sie juz czegos naucza to nie ma sily na to aby
    zmienili narzedzie, dowodem na to jest fakt ze najwiecej programistow
    Cobola to fizycy :)))). Zreszta pracuje z jednym takim, swietnie
    programuje w Clipperze ale zmienilismy narzedzie na VB i co widze w
    kodzie ? Ano kod Clippera tyle ze napisanego w VB :)))))))))))