eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwie drogi do celu...
    Date: Thu, 14 Mar 2002 22:29:32 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <3...@i...com.pl>
    References: <a6o0c2$bab$1@news.tpi.pl> <a6o2s6$bnj$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <m...@4...com> <a6o7j0$ra6$1@news.tpi.pl>
    <a6obk9$n11$1@news.tpi.pl> <a6ocom$1bs$1@news.tpi.pl>
    <a6oevf$oag$1@news.onet.pl> <3...@n...arcor-ip.de>
    <a6q2pc$279$1@news.onet.pl> <a6q3p1$2lul$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa141.braniewo.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1016141201 157 213.76.233.141 (14 Mar 2002 21:26:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Mar 2002 21:26:41 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: en,pl
    X-Mailer: Mozilla 4.78 [en] (Win98; U)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:44923
    [ ukryj nagłówki ]



    Chester EM wrote:

    > Użytkownik "Juliusz Zajda" <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:a6q2pc$279$1@news.onet.pl...
    >
    > > Zalezy od tego czy znajdzie sie nabywca na jej produkty (i tu M$ jest
    > > doskonalym przykladem).
    >
    > Dla mnie M$ jest przykładem, że świadomość potrzeb wymaga kreowania.
    >
    > Dokładnie pamiętam pierwszš sprzedanš licencję na M$ W95 v.A
    > i emocje towarzyszšce zjawisku (powolne, niestabilne, brak sterowników
    > do wszystkiego niewiele różniło się od wersji beta - Chicago Windows)
    > Kierujšc się logikš - zero szans powodzenia, zwłaszcza
    > że reakcje klientów nierzadko bywały wręcz histeryczne.
    > Czy ludzie potrzebowali kiepskiego Worda 2.0?
    > Na rynku były lepsze produkty - WordPerfect, AmiPro.
    > Podobnie z Excelem 4.0 i dla porównania Lotusem 4.0
    > O rynku gier nie wspomnę.
    > Rzeczywistość wykreował marketing M$.

    ->Marketing - np. milon dolarow na zakup piosenki Rolling Stones
    "If You Start Me Up I'll Never Stop"
    ->i monopol - np. firma nie udostepniala informacji jakie wywolania
    systemowe beda dostepne w nastepnej wersji systemu!!!, zeby pisac tak
    "dobre" oprogramowanie jak M$ trzeba bylo wiedziec ktorych funkcji uzyc
    ->i sojusze - brat Intel !!!, przez chwile brat IBM
    Etyka w biznesie rozumieniu M$ to cos jak etykieta.
    Szantaz, pogrozki wobec konkurencji - styl Billa.
    To taki J.D.Rockefeler.

    A wszystko przez jednego barana - a moze nie barana :))))
    Ciekaw jestem tylko co robi ten czlowiek z IBM co zdecydowal sie
    na zlecenie opracowania systemu przez M$?
    Moze ma polskie korzenie :)))
    Przeciez to nie mialo zadnego sensownego uasadnienia.
    Pozdrawiam
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1