PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-14 07:04:05
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: "KrissKross" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "math" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:NZFj8.8441$NB2.202419@news2.nokia.com...

    > Ciekaw jestem czy staje sie to coraz popularniejsze i czy nie bedzie to
    > modelowe rozwiazanie w przyszlosci dla informatykow

    Na tej grupie było to już wałkowane ze 100 razy.
    Rozwiązanie to nie jest żadnym modelem tylko smutną koniecznością czasami
    wymuszaną przez pracodawców, oraz czasami przyjmowaną entuzjastycznie przez
    "narwańców" nie zdajacych sobie sprawy z konsekwencji.
    Zobacz archiwum grupy. Stosunek zalet do wad jest jak 1 do 10.

    Pozdrawiam
    Wiesiek