PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
    From: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwie drogi do celu...
    Date: Wed, 13 Mar 2002 22:53:29 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@c33-45.icpnet.pl

    Następna sprawa to jaką się szkołę kończy, bo kierunek informatyka oferuje 6
    konkretnych uczelni,
    a reszta to Wyzsze Płatne Szkoły Informatyki , Biznesu i innych takich
    pierdół. To dopiero kicha. Ostatnio miałem przyjemność takich gości
    rekrutować, którzy pisali że mają doświadczenie w WAN'ach a jedynie co
    zrobili to połączyli komputer w kuchni z sąsiadem, dałem im kilka zadań
    logiczno-matematycznych z GMATA i wszyscy się położyli. Przeszła dalej
    panienka 26 lat ( pierwsza kobieta która mi zaimponowała w temacie ) która
    w ciągu 5 minut opowiedziała jak postawić Active Directory, domenę zapasową,
    napisała mi programik w C++ na kartce i z GMATem też sobie poradziła, akurat
    była po matematyce, bo o taki umysł chodzi.
    Była po dobrej Warszawskiej Uczelni ( nie powiem czy UW czy PW).

    Użytkownik math <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:KRFj8.8440$N...@n...nokia.com...