PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dot. kłopotów z pl.praca.oferowana

  • 11. Data: 2004-05-15 00:00:40
    Temat: Re: Dot. kłopotów z pl.praca.oferowana
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl>

    On Sat, 15 May 2004 00:31:11 +0200, Robert Drózd wrote:

    > Stało się to Fri, 14 May 2004 21:34:47 +0000 (UTC), gdy

    > Mnie niechętnie by się pracowało u kogoś, kto wstydzi się swojego
    > nazwiska ;-)

    Ależ może być wiele powodów że nie podaje się w ogłoszeniu
    imienia/nazwiska/nazwy firmy. Czasami - nie można powiedzieć że się szuka
    pracownika...
    Kto chce - odpisze na ofertę. A kto wyżej ceni jakieś zasady - jego
    sprawa...

    Ja się zastanawiam czy nie lepiej _nie_ moderować grupy. Ktoś powie że spam
    itp. OK - ale poszukujący pracy i tak wyłuska to co jest dla niego ważne
    (nie każda praca chałupnicza to oszustwo), czasami rzeczywiście są _płatne_
    badania internetowe itp...

  • 12. Data: 2004-05-15 00:05:39
    Od: "Coinneach Odhar" <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kopacz" <t...@n...idg.com.pl> napisał w
    wiadomości news:14rh3ve7w3rb7$.dlg@wq34yt.eg.com...

> [...]
    ważne
    > (nie każda praca chałupnicza to oszustwo), czasami rzeczywiście są

    "To dlatego, że nie masz pojęcia, co trafia do skrzynki moderatora"
    pozwolę sobie zacytować to, czego się dowiedziałem.

  • 13. Data: 2004-05-15 09:10:37
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Coinneach Odhar" <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl> napisał
    w wiadomości news:c83ns3$2kj$1@opal.icpnet.pl...

    > spam

    > "To dlatego, że nie masz pojęcia, co trafia do skrzynki moderatora"
    > pozwolę sobie zacytować to, czego się dowiedziałem.

    A może rozwiązaniem byłoby jakieś archiwum na www postów odrzuconych? Kto
    chce się w tym babrać, niech się babrze, a reszta ma ładnie odfiltrowane
    ogłoszenia ;-)
    Przy czym to zupełnie luźna uwaga, nie wiem, czy to byłoby dla moderatorów
    pracochłonne, czy to w ogóle jest skomplikowane technicznie etc...

    Sigurd

  • 14. Data: 2004-05-15 11:34:51
    Od: koctyxa <m...@s...is>

    14 May 2004 19:34:50 GMT w zerojedynkę zamieniając się Dariusz Jaworski
    <d...@s...waw.pl>:

    > Ktosiu, odpisał już Przemek, że nie jest to takie proste. Proszę bardzo,
    > napisz taki automat. Chętnie wykorzystamy.

    Kurcze, nie umiem. Ale spytam gdzies na grupach.

    > Jeśli kogoś poznajesz w pracy, w szkole, w domu [...]

    Wole przezwiska od imion. Latwiej jest powiedziec ksywe niz imie i
    nazwisko (bo po samym imieniu nie zawsze sie da, mnostwo jest ludzi o tych
    samych imionach, Tomaszow, Marcinow i Maciejow w szczegolnosci). Poza tym
    uwazam, ze w usenecie latwiej jest mnie zidentyfikowac po nazwie koctyxa;
    do priva uzywam imienia i nazwiska.
    Poza tym na Islandii np. ludzie wciaz uzywaja ksyw, bo nie maja nazwisk.

    > Pseudonimy kojarzą mi się z debilnymi wypowiedziami pseudoanonimów
    > na Usenecie, różnych forach, albo czatach. I tyle.

    Poslugiwanie sie imieniem i nazwiskiem niewiele zmienia - vide
    Wlodzimierz Holsztynski z php.

    koctyxa /Tomasz Jamroszczak/

  • 15. Data: 2004-05-15 12:33:18
    Od: Przemek Wrzesinski <p...@g...pl>

    Jakiś czas temu, Tomasz Kopacz w wiadomosci
    w swoim donosie napisał(a):

> [...]
    >pracownika...
    >Kto chce - odpisze na ofertę. A kto wyżej ceni jakieś zasady - jego

    Z anonimowoscia chodzilo Darkowi IMHO o posty na p.p.d z obelgami, teoriami
    spiskowymi etc. Ogloszenia to calkiem inna sprawa i calkowicie zrozumiala
    :-)

    Przemek
    --
    http://photo.morsik.net

  • 16. Data: 2004-05-15 13:01:08
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> wrote:

    > Ktosiu, odpisał już Przemek, że nie jest to takie proste. Proszę bardzo,
    > napisz taki automat. Chętnie wykorzystamy.

    To chyba nie jest takie trudne? Załóżmy, że dopuszczane są tylko wiadomości:

    * zawierające Mime-Version i Content-Type: text/plain; charset=us-ascii,
    nie zawierające Content-Transfer-Encoding lub C-T-E: 7bit, oraz nie
    zawierające ośmiobitowych znaków.

    * zawierające Mime-Version i Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2,
    zawierające Content-Transfer-Encoding: 8bit lub Quoted-Printable oraz
    zawierające (jeśli qp, to po zdekodowaniu) jedynie siedmiobitowe znaki
    oraz, ewentualnie, ośmiobitowe ze zbioru polskich znaków zgodnych
    z iso-8859-2.

    Takie założenie jest poprawne?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 17. Data: 2004-05-15 17:56:02
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik w news:gophi.4464@news.gophi.net napisał(a):

    > Zwyczajowo przyjęło się, że potwierdzeniem wzięcia
    > odpowiedzialności za swoje słowa.

    W tym momencie sobie ze mnie zartujesz, prawda? :-) Za swoje slowa czuje
    sie odpowiedzialny nawet jako Greg - to po pierwsze i najwazniejsze. Po
    drugie moge sie podpisac jako Jan Kowalski - bedzie brzmialo powaznie,
    prawda? Ale czy takie bedzie? Skad bedziesz wiedzial, ze faktycznie sie tak
    nazywam? Moim zdaniem w sieci poleganie na "imieniu i nazwisku" to zwykla
    naiwnosc. Po trzecie - sa tez tacy, ktorzy podpisuja sie imieniem i
    nazwiskiem, a z powaga maja niewiele wspolnego.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

    P.S. Nie to jest wazne jak sie podpisujemy, ale co i jak piszemy.

  • 18. Data: 2004-05-16 16:08:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    g...@s...tpi.pl wrote:

    > Myślę że spokojnie puszczać. Kto będzie chciał, ten odfiltruje,
    > nie widziałem tych ogłoszeń ale podejrzewam że można jakoś łatwo
    > (po nadawcy czy temacie).

    No to poszło. Ciekawe jakie będą wrażenia po tej pierwszej dawce.

    > Nie koresponduj. Na twoim miejscu chyba zrobiłbym kilka wzorców
    > odpowiedzi na kilka najczęstszych błędów i wysyłał z automatu

    Och. Wzorce istnieją od dawna...

    > z adnotacją, że maile z pytaniami o rzeczy, które można przeczytać
    > w FAQ, będą ignorowane.

    Kiedyś myślałem o postawieniu autorespondera wysyłającego FAQ mailem, ale
    przy takim procencie 'odspamiaczy' to nie ma sensu...

    No to żebyś się nie zdziwił.
    (jeszcze 400)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 19. Data: 2004-05-16 16:10:23
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl> wrote:

    > (nie każda praca chałupnicza to oszustwo), czasami rzeczywiście są _płatne_
    > badania internetowe itp...

    Ale takie oferty (przytoczonych tu 'badań') się ukazują.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 20. Data: 2004-05-16 16:11:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Przy czym to zupełnie luźna uwaga, nie wiem, czy to byłoby dla moderatorów
    > pracochłonne, czy to w ogóle jest skomplikowane technicznie etc...

    Technicznie nie, natomiast powstaje kwestia ochrony danych osobowych i
    innych pewnie. Tak wiem - i tak poszłoby na newsy, ale... Ale zawsze jest
    jakieś 'ale'.

    --
    Przemysław Maciuszko