PracaGrupypl.praca.dyskusjeDot. kłopotów z pl.praca.oferowana › Re: Dot. kłopotów z pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-15 00:00:40
    Temat: Re: Dot. kłopotów z pl.praca.oferowana
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 May 2004 00:31:11 +0200, Robert Drózd wrote:

    > Stało się to Fri, 14 May 2004 21:34:47 +0000 (UTC), gdy

    > Mnie niechętnie by się pracowało u kogoś, kto wstydzi się swojego
    > nazwiska ;-)

    Ależ może być wiele powodów że nie podaje się w ogłoszeniu
    imienia/nazwiska/nazwy firmy. Czasami - nie można powiedzieć że się szuka
    pracownika...
    Kto chce - odpisze na ofertę. A kto wyżej ceni jakieś zasady - jego
    sprawa...

    Ja się zastanawiam czy nie lepiej _nie_ moderować grupy. Ktoś powie że spam
    itp. OK - ale poszukujący pracy i tak wyłuska to co jest dla niego ważne
    (nie każda praca chałupnicza to oszustwo), czasami rzeczywiście są _płatne_
    badania internetowe itp...