PracaGrupypl.praca.dyskusjeDot. kłopotów z pl.praca.oferowana › Re: Dot. kłopotów z pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-17 14:56:12
    Temat: Re: Dot. kłopotów z pl.praca.oferowana
    Od: "Piotr Borawski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > by je puścić. Po pierwsze: ja nie mam możliwości czasowej by
    > przejrzeć i wysłać.

    A gdyby tak zamieszczanie nowych ogloszen przyjmować tytlko przez formularz
    na stronie www. Wypełnienie wszystkich pół byłoby obligatoryjne a
    moderatorowi starczyłoby zaledwie rzucenie okiem czy w polach nie ma jakis
    głupot, nie byłoby problemu ze znakami polskimi.

    > Po drugie: są pewne kwestie, które proponuję
    > przedyskutować:
    >
    > 1) Grupa zasypana jest (jak widzicie) ogłoszeniami z ofertami
    > dla nauczycieli z Mazowieckiego Kuratorium Oświaty. Ktoś z MKO
    > napisał skrypt, który automatycznie wysyła na ppo oferty publikowane
    > w ich serwisie. Jest tego tak dużo, że moim zdaniem utrudnia to
    > czytanie ofert osobom, które akurat nie poszukują pracy nauczyciela.
    > Pytanie co z tym zrobić?

    A może wszystkie ogłoszenia od danego pracodawcy umieszczać pod jednym
    tematem typu : "ogłoszenia z Mazowieckiego Kuratorium Oświaty" - kto będzie
    chciał to sobie wątek rozwinie.

    pozdrawiam
    Piotr Borawski