PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoświadczenie vs. certyfikaty › Re: Doświadczenie vs. certyfikaty
  • Data: 2010-04-20 11:11:14
    Temat: Re: Doświadczenie vs. certyfikaty
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-20, mihau <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > Załóżmy że istnieją takie certyfikaty. Czy wtedy nie poszedłbyś na
    > łatwiznę i nie odrzucił kandydatów bez certyfikatu, niezależnie od ich
    > prawdziwych umiejętności?

    To jak się przeprowadza rekrutację bardziej zależy od danej sytuacji
    na rynku, niż od certyfikatów. Jak na stanowisko które oferujesz zgłasza
    się 1-5 osób, to jesteś w stanie przepytać i przejrzeć wszystkich.

    Jak się zgłasza 30 i więcej, to zwyczajnie odsiewasz tych najsłabszych
    tylko na podstawie tego co o sobie napiszą w CV. Posiadanie certyfikatu
    może być jednym z takich kryteriów. Drugim jest np. przebieg doświadczenia
    zawodowego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl