PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostałam wypłate ha ha ha

  • 1. Data: 2003-08-07 08:33:19
    Temat: Dostałam wypłate ha ha ha
    Od: "brydzia" <b...@o...pl>

    dostałam wypłate 750 zł siedze teraz i zastanawiam sie co zrobić rachunki moje
    wynosz 850zł braknie mi a tu w koło wyprzedaze moze nie zapłace tych rachunków
    a kupie sobie jakies ciuszki

  • 2. Data: 2003-08-07 09:08:03
    Temat: Re: Dostałam wypłate ha ha ha
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "brydzia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > dostałam wypłate 750 zł siedze teraz i zastanawiam sie co zrobić rachunki moje
    > wynosz 850zł braknie mi a tu w koło wyprzedaze moze nie zapłace tych rachunków
    > a kupie sobie jakies ciuszki

    Dlaczego pracujesz za tak mało pieniędzy?

    mer

  • 3. Data: 2003-08-07 09:14:45
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego pracujesz za tak mało pieniędzy?
    >
    > mer

    Bo gdyby nie pracowala to brakowaloby jej 850 zl do rachunkow, a nie 100 :P
    --

    Pozdrowienia
    Sasza

    www.sasza.tk (juz wkrotce nowy, niesamowity adres strony)
    GG: 1918652

  • 4. Data: 2003-08-07 09:23:02
    Temat: Re: Dosta?am wyp?ate ha ha ha
    Od: r...@r...pl

    brydzia <b...@o...pl> wrote:
    > dostałam wypłate 750 zł siedze teraz i zastanawiam sie co zrobić rachunki moje
    > wynosz 850zł braknie mi a tu w koło wyprzedaze moze nie zapłace tych rachunków
    > a kupie sobie jakies ciuszki

    kup łyskas - wyrośnie Ci futerko piękne i błyszczące, godne rasowego trolla ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2003-08-07 10:28:04
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "brydzia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > dostałam wypłate 750 zł siedze teraz i zastanawiam sie co zrobić rachunki
    moje
    > wynosz 850zł
    Nie gadaj tyle przez telefon, to rachunki będą mniejsze ;-)

    Iza

  • 6. Data: 2003-08-07 12:51:38
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    > Dlaczego pracujesz za tak mało pieniędzy?

    Widocznie niektórzy tak lubią, bo przecież wybór
    jest ogromny, nie?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2003-08-07 12:52:46
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    Heh... czas znaleść sponsora.

    To absolutnie nie jest propopzycja

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2003-08-07 13:01:16
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    Przemek wrote:

    > Widocznie niektórzy tak lubią, bo przecież wybór
    > jest ogromny, nie?

    No oczywiście, że tak! Raptem tylko 20% bezrobocia!!!

    Poza tym na bezrobociu jest lepiej... Zasiłeczek, ubezpieczenie - wszystko
    za nic...

    Pozdrawiam
    Rafał ;>
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...

  • 9. Data: 2003-08-07 22:42:08
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Rafał napisał:

    > Poza tym na bezrobociu jest lepiej... Zasiłeczek, ubezpieczenie - wszystko
    > za nic...

    Za to, że przez 3 lata odprowadzane były z mojego wynagrodzenia składki
    na FP. A ci którzy dostają zasiłek i tak od razu oddają Państwu koło 20%
    w postaci akcyzy i vat-u.

    Flyer

  • 10. Data: 2003-08-08 10:43:18
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "brydzia" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
    moje
    > wynosz 850zł braknie mi a tu w koło wyprzedaze moze nie zapłace tych

    Bilans ujemny ! Dzyn-dzyn czerwone swiatelko !