PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową › Re: Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową
  • Data: 2005-05-19 19:53:20
    Temat: Re: Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >czasem zycie zmusza ...

    Taa, bardzo glebokie i bezosobowe. Ciekawe kto jest odpowiedzialny za
    moje zycie? Na pewno politycy, geje, cyklisci, urzednicy, sasiedzi,
    grupowicze, pracodawcy, zleceniodawcy, partnerzy zyciowi, dzieci,
    wnuki, rodzenstwo, rodzice, dziadkowie, kuzynostwo, policja, straz
    miejska i graniczna, strazacy oczywiscie, pracownicy pogotowia,
    nauczyciele z podstawowki, jak rowniez szkoly sredniej, nie
    zapominajmy o wykladowcach, kolesiach od laborek, listonoszach,
    sprzedawcach w sklepie, pani przedszkolance...
    A moze JA? Nie ja nie, przeciez to wredni pracodawcy i zleceniodawcy
    ustalaja wysokosc mojej pensji, pani w sklepie mowi ile mam zaplacic
    za zakupy, politycy i urzednicy kradna moja wyplate, poza tym te
    dzieci co sie niektorym splodzily nakarmic trzeba. Tak, to zycie
    zmusza, a moje zycie ksztaltuja wylacznie inni. To inni sa
    odpowiedzialni, nie ja.

    --
    pozdrawiam
    Bremse