PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową › Re: Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową
    From: Paweł Gałecki <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową
    Date: Thu, 19 May 2005 15:51:37 +0200
    Sender: p...@o...pl@blueice3n1.de.ibm.com

    On Thu, 19 May 2005 13:51:16 +0200, Shady wrote:

    > W koncu! Po 5 miesiącach udało się! :D Tyle Was tutaj nudziłam, tyle razy
    > "płakałam" w klawiature, az sie udało :)
    > W euforii nie jestem bo stanowisko nie do konca to co mi sie marzy, no ale
    > praca jest, w koncu nie bede umierac w domu z nudów, a i prace jak cos
    > zawsze zmienic mozna.
    > Natomiast mam do Was pytanie ktore mnie straszliwie nurtuje.
    >
    > Na I etapie rozmowy podałam kwote X za ktora jestem w stanie u nich
    > pracowac. Oczywiscie kwota ta byla lekko zanizona (o 200 zl) od tej ktora
    > faktycznie mi sie marzyla, bo z balam sie ze 5 mies. szukam pracy to moze ja
> [...]

    200 złotych to nie jest duża kwota.
    Znam przypadki kiedy aplikant na rozmowie kwalifikacyjnej pomylił pojęcia
    brutto i netto i zarządał za swoją pracę jakiś śmiesznie małych pieniędzy.
    Rozmówcy parsknęli śmiechem, ale gdy przyszło do podpisywania umowy,
    widniała tam już całkiem przyzwoita kwota. No cóż to już zależy od firmy.
    Jeżeli firma jest pożądna, a Twoje oczekiwania płacowe są niższe niż się
    tego spodziewali możesz liczyć na to że zostanie to skorygowane w umowie,
    jeżeli nie wstępnej, to być może kolejnej - po okresie próbnym.
    Gratuluję i życzę powodzenia w nowej pracy.