PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową › Re: Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową
    From: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową
    Date: Thu, 19 May 2005 15:07:30 +0200

    >podaje za wysokie wymagania finansowe skoro nigdzie mnie nie przyjmuja. WIec
    >zeszlam z ta pensja. I pan dzwoniac dzis do mnie powiedzial ze tyle dostane.
    >Czy sa w takiej sytuacji mam jakiekolwiek szanse na podbicie o te 200 zl tej
    >kwoty? Czy niestety sama sobie ukr?ci?am bata na siebie...

    tak mi sie wydaje ze mozesz miec racje...
    jesli bedziesz chciala podbic stawke ryzykujesz ze sie rozmysli.. bo
    moglo byc tak ze wybral Cie tylko ze wzgledu na to ze mialas takie
    oczekiwania finansowe jakie on sobie wymyslil... lub po prostu
    powiedzialas najmniejsza kwote i to bylo wyznacznikiem wybrania
    wlasnie Ciebie...
    zorientuj sie .. popracuj troche.. moze umowe bedziesz miec na czas
    okreslony.. przy podpisywaniu nastepnej mozesz powrocic do tematu :)

    CanoE
    Time is on my side