PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoktorat - rzecz niechlubna? › Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    Date: Mon, 23 Dec 2002 08:59:37 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pe94.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > [..]

    ludzie nie
    widzą
    będzie z rozdziału
    2,

    > kserowane podrecznikow bierze sie stad, ze sa one pierunsko drogie
    > albo nie ma ich akurat wcale na rynku.
    >
    > ja mialam na studiach tak samo. nie stac mnie bylo na zakup ksiazek
    > potrzebnych za 500 zl - bo tyle to nawet miesiecznie nie zarabialam. a
    > reszta to byla dostepna w czytelni tylko, 2-3 egzemplarze na rok
    > liczacy 200 osob.
    >
    > przy czym prowadzacych w zasadzie nie obhcodzilo, ze sa tylko dwa
    > egzemplarze. caly rok na nastepny tydzien musial sie przygotowac na
    > zajecia, majac do dyspozycji te dwie ksiazki.
> [...]

    Zgadazam się z tobą, ale jak napisałem nie jest to jedyny powód kserowania.
    Bardzo luzackie podejście do zdobywania wiedzy powoduje to, że potem nikt nie chce
    kupić takiego
    absolwenta.
    Wtedy żali się publicznie, że już miał robote nagraną w zarządzie firmy, ale dostał
    ktoś ten etat po
    znajomości.

    mer