PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoktorat - rzecz niechlubna? › Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
  • Data: 2002-12-23 22:18:30
    Temat: Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller wrote:

    > tu sie myslisz. o ile dobrze pamietam to polacy wynalezli swiatlowody
    > oraz lasery swiecace niebieskim swiatlem (nie pamietam niestety
    > dokladnej nazwy).
    >
    > znalazloby sie jeszcze troche rzeczy - niestety, nie umiemy sie
    > sprzedac ani zareklamowac, a wiele wynalazkow jest pogrzebanych na
    > etapie papierow - w ogole sie nie przebija na rynek.

    Tu sie mylisz --> Polacy na podstawie bodajze japonskich osiagniec
    zmodyfikowali metode otrzymywania niebieskiego laseru tak, zeby mozna
    bylo ja zastosowac w wiekszej skali niz w laboratorium. Pewnie ze
    swiatlowodem tez tylko byli jedna z nacji ulepszajacej juz wynaleziony
    produkt. Co nie umniejsza ich sukcesu.

    Flyer