PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoktorat - rzecz niechlubna? › Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Sat, 21 Dec 2002 21:41:25 GMT

    Dnia 21 gru 2002, n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) zapodal(a):

    > a potem napisalam "no chyba ze.."

    A ja napisalem, ze generalnie ma wplyw, "no chyba, ze":) - caly akapit,
    ktory wycielas sie do tego odnosi.

    > przeczytaj to zdanie wlasnie.
    > bo chyba ci umknelo.

    No nie umknelo. Przeczytalem i po to wlasnie byl poprzedni akapit mojego
    posta. Ogolnie sie zgadzamy, ze wazny jest nie tylko papierek, ale czy
    wiaze sie on z umiejetnosciami, doswiadczenie i inne tym podobne cechy. Po
    prostu w innym miejscu wstawilismy "no chyba, ze" Jesli zarzucasz mi
    niedokladne czytanie twoich postow, to czytaj tez dokladnie moje.

    > ty nie rozumiesz tego co napisal michal garncarski.
    > umiejetnosci moze tak, ale pracodawca ocenia nie tylko umiejetnosci
    > ale tez doswiadczenie, to jak ktos dziala pod pesja czasu, stresu,
    > jak sie bedzie dogadywal z istniejacym juz zespolem etc.
    >
    > czyjas wiedza to tylko jeden z czynnikow branych pod uwage przy
    > przyjmowaniu do pracy.

    Prosze cie, naprawde przeczytaj calosc mojego posta, zreszta zacytuje sam
    siebie (to megalomania:)

    "Oczywiscie masz racje, ze papierk to tylko jeden z elementow (moim
    zdaniem wcale nie najwazniejszym)"

    Czy to nie przypadkiem to samo co ty napisalas, tylko w jednym zdaniu?
    Wiec czego niby nie rozumiem?

    Pozdr. Shrek.