PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoktorat - rzecz niechlubna? › Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
  • Data: 2002-12-23 08:04:13
    Temat: Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    Od: jd <j...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" wrote:

    > kserowane podrecznikow bierze sie stad, ze sa one pierunsko drogie
    > albo nie ma ich akurat wcale na rynku.

    Zobacz, ile wynosza ceny podrecznikow na Zachodzie - dobra ksiazka czesto kosztuje
    powyzej 100$.
    Napisanie dobrej ksiazki to czesto lata - i to musi kosztowac.

    One wcale nie sa "piorunsko drogie". Po prostu w stosunku do plac ich cena tak
    wyglada. Ale ta uwaga
    odnosi sie do prawie wszystkich dobr dostepnych w naszym kraju.

    To inna rzecz i tu masz racje.

    jd