PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoktorat - rzecz niechlubna? › Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    Date: 21 Dec 2002 13:38:20 -0800

    Shrek <l...@w...pl> writes:

    > Poza tym Nina twierdzila, ze tytul doktora jest tytulem naukowym i jako
    > taki nie wplywa na predyspozycje kandydata do danej pracy, wiec

    a potem napisalam "no chyba ze.."

    przeczytaj to zdanie wlasnie.
    bo chyba ci umknelo.

    > zauwazylem, ze tytul mgr rowniez:) Jesli o mnie chodzi, to nie wiem jak w
    > innych przypadkach, ale zakresie nauk technicznych doktorzy i doktoranci,
    > ktorych znalem mieli naprawde o wiele wyzsze umiejetnosci niz magistrowie.

    ty nie rozumiesz tego co napisal michal garncarski.
    umiejetnosci moze tak, ale pracodawca ocenia nie tylko umiejetnosci
    ale tez doswiadczenie, to jak ktos dziala pod pesja czasu, stresu, jak
    sie bedzie dogadywal z istniejacym juz zespolem etc.

    czyjas wiedza to tylko jeden z czynnikow branych pod uwage przy
    przyjmowaniu do pracy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net