PracaGrupypl.praca.dyskusje> Doktorat < › Re: > Doktorat <
    From: r...@r...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: > Doktorat <
    Date: 27 Jul 2003 20:02:13 GMT
    Sender: "Użytkownik risp.pl - smart"<r...@r...pl>

    > Jesli lubisz sie uczyc - to moze lepiej studia podyplomowe?
    hmm

    > Czy wiesz po co ci ten doktorat?
    > Czy chcesz, zeby ladnie wygladalo na wizytowce, czy chcesz zostac na
    > uczelni, czy chcesz zeby pomogl ci w karierze?
    > Czy juz pracujesz czy jeszcze nie?
    cokolwiek by na te pytania nie odpowiedziec, to doktoram jest duzo bardziej
    wartosciowy niz semestr czy dwa studiow podyplomowych...
    chcialem napisac imho, ale hmm jednak chyba nie imho, tylko po prostu.

    dokladniej o studiach doktoranckich (zaocznych i dziennych)
    mozna poczytac na stronach WWW uczelni - na pewno SGH i UW (na stronach
    konkretnych wydzialow).
    nie wiem czy o freelancerowatych doktoratach cos tam jest ;-)

    studia doktoranckie dzienne sa zwykle bezplatna, zaoczne - platne
    i to sporo (5000-10000/rok). Trwaja zwykle 3 lata (zaoczne)
    lub 2 lata (dzienne). W zaocznych czasem 3ci rok jest bezplatny
    (bo to czas na pisanie pracy - czyli sam to robisz...)

    pozdrawiam

    romekk