PracaGrupypl.praca.dyskusjeDofinansowanie do założenia firmy › Re: Dofinansowanie do założenia firmy
  • Data: 2008-08-14 07:42:01
    Temat: Re: Dofinansowanie do założenia firmy
    Od: "Fox" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest ile się jest bezrobotnym. Można przewidzieć w biznesplanie kwotę na
    > produkty "wirtualne" - będzie uwzględnione...

    Mam wniosek o dofinansowanie nie pisze tam aby trzeba bylo dołączyć jakiś
    dokładny biznesplan, a raczej wypełnić rubryki co do przewidywanych zysków,
    wydatków i zakupów.
    Coś co robię prywatnie chciałbym zarejestrować i dostać jeszcze kasę na
    sprzęt. Chciałbym kupić komputer - 3000, wyposażenie biura - 1500 i lawetę -
    10 000 zl. Czy jest szansa dostac?