PracaGrupypl.praca.dyskusjeDofinansowanie do założenia firmy › Re: Dofinansowanie do założenia firmy
    From: "Jackare" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dofinansowanie do założenia firmy
    Date: Wed, 13 Aug 2008 22:30:52 +0200

    Użytkownik "Fox" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g7sn85$bfk$1@inews.gazeta.pl...
    > 14900 zl to górna granica dofinansowania z urzędu pracy.
    > Jakie macie doświadczenia z tą pomocą?
    > Czy jest realne że otrzyma się tyle?
    Mam doświadczenia jak najbardziej pozytywne :)
    Otrzymanie całej kwoty jest jak najbardziej realne.
    Trzeba napisac biznesplan.
    Dotacja nie obejmuje żadnych środków transportu, więc ani autolawety ani
    przyczepy nie kupisz. Dotacja nie obejmuje także "produktów" wirtualnych ani
    instalacji nietrwałych (np zakup "szczęk" na targowisku)
    Idź do UP popytaj, poczytaj rozporzadzenie ministra. Musisz się
    zarejestrować jako bezrobotny. Najszybciej się udaje i najmniej problemów
    jest w ostatnim kwartale roku. Wtedy np UP nie wymagają aby mieć status
    bezrobotnego przez 3 miesiące.
    --
    Jackare