PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do wszystkich malkontentów

  • 1. Data: 2005-12-29 11:52:50
    Temat: Do wszystkich malkontentów
    Od: "Wojti" <j...@w...pl>

    Koniec roku, jaki jest każdy wie.Teoretycznie nie ma już szans na
    znalezienie pracy. o jak sie miło zaskoczyłem Tuż przed samymi Świętami
    zostałem zaproszony na rozmowę. Dzisiaj byłem na drugim spotkaniu i
    zaproponowano mi właśnie pracę od 02.01.06. Papiery podpisane.Kasa taka jaką
    chciałem. Blisko domu (5km). Miło. Pozdrawiam wszystkich szukających pracy.

    Wojti

    PS. Wysyłanie ofert CV w ciemno jest może aktem desperacji. W moim przypadku
    skutecznym. No ale ten wątek chyba już był poruszany.

    --
    www.pragapolnoc.dobrebopolskie.com

  • 2. Data: 2005-12-29 16:43:27
    Temat: Re: Do wszystkich malkontentów
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    zapewne praca jako informatyk
    :]

  • 3. Data: 2005-12-29 21:01:40
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 29 Dec 2005 17:43:27 +0100, na pl.praca.dyskusje, zasit napisał(a):

    > zapewne praca jako informatyk
    > :]

    Ach, na tej grupie z moich obserwacji widze ze gdzies tak polowa piszacych
    to IT specjalisci :D

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 4. Data: 2005-12-29 23:58:11
    Od: Michał <m...@s...net>

    Kapsel wrote:
    > Ach, na tej grupie z moich obserwacji widze ze gdzies tak polowa piszacych
    > to IT specjalisci :D

    speszalyści i konsaltanci ;)
    nie, zebym nie byl jednym z nich ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 5. Data: 2005-12-30 21:55:47
    Od: "Wojti" <j...@n...wp.pl>

    Żadne IT(brr...)czy inny kąsóldant. Kierownik działu zeŚwieżą Żywnością

    Happy New Year

    Wojti