PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do szanownych pracodawców
    Date: Thu, 14 Aug 2003 19:18:24 +0200

    Użytkownik "doctor vilgut" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bhgdcv$l0$1@news.atman.pl...

    > a ja żałuje że dałem sie nabrac na zasrane podnoszenie kwalifikacji,bo o
    > ileż by mi było prościej myć okna domów (przemyślanych
    architektonicznie),za
    > granicą i miec o 3 albo i więcej razy szmalu w kieszeni niż ty z tej
    > swojej firmy,
    > i nie musiałbym na nikogo patrzec z góry bo nie we łbie by mi były
    > porównania i inne srania. bo było by mi po prostu dobrze.

    A to moze miej o to pretencje do politykow, ktorzy wciskali ci ciemnote
    dzieki czemu zamiast wyplacac tobie i innym zasilki napedzali koniunkture na
    rynku oswiatowym, wydawniczym, lokalowym, transportowym itp.

    Miej pretensje do politykow, za to, ze rzeszy mlodych ludzi wcisneli
    ciemnote ze dyplom wyzszej (w rzeczywistosci najczesciej wyzszawej) szkoly
    cos da, bez gruntownej zmiany systemu edukacyjnego.

    Miej pretensje do politykow ze w imie obrony praw pracowniczych doprowadzili
    do paranoi polegajacej na tym, ze bardziej oplaca sie zeby kurewsko drogi
    sprzet stal niewykorzystywany przez polowe dnia, bo wychodzi to taniej i
    bezpieczniej niz zatrudnienie ekipy na pol roku.

    Miej pretensje do politykow, ze ci cholerni drobni geszefciarze tak robia w
    wala pracownikow. Wina tych ostatnich jest, ze sa tym licznym pracodawca
    ktorego moze skutecznie zajebac dowolny urzad i dowolny kontrachent
    dysponujacy dwa razy wiekszymi srodkami obrotowymi.

    O tym, ze MUSISZ sie upic (zeby kogos nie zabic) po tym jak sie US dopieprzy
    do niezaplaconych 500 zl, a czytasz o premiach dla dupkow, ktorzy nie
    zaplacil 500 tyle ze milionow - nie bede pisal. O tym ze MUSISZ sie upic
    (zeby nie zabic kogos kolejnego) jak sie okazuje, ze pracownik w ocenie
    banku wieksza zdolnosc kredytowa, niz osoba ktora podpisala zaswiadczenie o
    zarobkach - tez nie napisze.

    Do politykow do cholery miej pretensje a nie do pracodawcow!!!

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!