PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo osób HR!!!!! › Odp: Do osób HR!!!!!
  • Data: 2003-05-10 22:01:56
    Temat: Odp: Do osób HR!!!!!
    Od: "michał t" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie co tak naprawdę decyduje o tym ze osoba jest zaproszona na
    > rozmowę?Ma wrażenie że czysty przypadek na zasadzie losowania-bo jesli sa
    > podobne lub takie same?

    Postaw się w sytuacji pracodawcy...
    Dostajesz np.30cv+lm....
    odrzucasz te z błędami(no chyba ,że masz to gdzieś)....
    odrzucasz te osoby, które nie pasują do twojego wyobrażenia pracownika na
    danym stanowisku( to też może zależeć od osobowości HR )....
    zostają sztuki , które przesiewasz na rozmowie...

    Dla Ciebie L.M. może być dobry, a dla pracodawcy nudny.....to zależy od
    człowieka.Jednym nie chce sie przeczytać tego co napiszesz , więc lepiej
    krótko i rzeczowo, a inni (np. pracodawca x) nie są tak leniwi. Pewnie
    losowania też się zdażają ;-) .

    Pisząc, bądź sobą, bo w przyszłości i tak wszystko wyjdzie...
    Głowa do góry :-) !!
    Pracodawca też człowiek.