PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo nauczycieli › Re: Do nauczycieli
  • Data: 2004-05-10 10:26:42
    Temat: Re: Do nauczycieli
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę powiedzcie mi w jaki sposób mogę załatwić sobie pracę w szkole. Nie
    wiem które placówki w mojej okolicy potrzebują nauczycieli o specjalności jaką
    posiadam, więc czy najpierw powinnam zadzwonić do szkoły (do kogo?) z
    zapytaniem o ewentualną posadę, czy też po prostu iść tam od razu z podaniem? I
    do kogo się udać?

    Co prawda nie jestem nauczycielem, ale coś o tym wiem.
    Zakładam, że masz wykształcenie w tym kierunku nauczycielskie lub kurs
    pedagogiczny plus jakieś studia. Najlepiej idź do dyrektora weź swoje CV +
    podanie i pogadaj bezpośrednio z dyrekcją. Nie polecam wysyłania papierów, czy
    zostawiania pani z sekretariatu - żądaj bezpośredniej rozmowy z najważniejszą
    osobą w szkole i czekaj na sprzyjający zbieg okoliczności, że akurat potrzebują
    kogoś i się spodobasz, bo raczej chętnych jest więcej niż miejsc (niż
    demograficzny itp)
    Powodzenia