PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo kiedy MUSZE zglosic sie jako bezrobotny - PILNE... › Re: Do kiedy MUSZE zglosic sie jako bezrobotny - PILNE...
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do kiedy MUSZE zglosic sie jako bezrobotny - PILNE...
    Date: Mon, 5 Jul 2004 23:46:36 +0200

    Tak, wynika z tego że masz na to 6 miesięcy (jako że w ciągu ostatnich 18
    miesięcy musisz mieć przepracowane 12). Ale im szybciej się zgłosisz, tym
    szybciej zasiłek będzie ci przyznany,a tym samym bardziej opłaca ci się to
    zrobić jutro niż pojutrze.
    Dodatkowo, jeżeli ty zrezygnowałeś z pracy to będziesz ten zasiłek dostawał
    dopiero po 3 miesiącach i tylko przez trzy miesiące. Ale wracając do rzeczy,
    im szybciej się zarejestrujesz tym dla ciebie lepiej (przy rejestracji
    musisz mieć wszystkie świadectwa pracy, dowód, piszący długopis)

    > to pol roku, jutro natomiast nie za bardzo mi posuje i dlatego sie boje,
    > zeby jeden czy dwa dni nie zawazyly na tym.

    nie zaważą, jeżeli nie minie okres 12/18 (miesięcy)

    gromax