PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach?? › Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
  • Data: 2008-09-03 07:13:43
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2008-09-03, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ależ oczywiście że znajdzie. To że paru gości się na grupach piekli o
    > widełki nie stanowi dużego problemu. Jak pracodawca będzie miał sensowną
    > i rynkową ofertę, to nie bój nic. Znajdzie dobrych ludzi. Nawet jak o
    > wynagrodzeniu będzie rozmowa na końcu.

    Jakis jeleni może w końcu znajdzie. Z innych miejsc wiem, że są problemy
    ze znalezieniem, szczególnie na te stanowiska, gdzie trzeba miec wiedzę,
    bo jeśli przychodzą na rozmowy to są to osoby, które nie powinny się
    znaleźć na rozmowie, ponieważ nie nadają się na dane stanowisko. No ale
    to nie mój biznes. To problem tych pracodawców.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl