PracaGrupypl.praca.dyskusjeDelegacja - koszt hotelu › Re: Delegacja - koszt hotelu
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Delegacja - koszt hotelu
    Date: Wed, 24 Mar 2010 23:35:29 +0100

    W wiadomości news:hod3jl$jd1$1@atlantis.news.neostrada.pl Janko

    > Oczywiscie jest wolny rynek, ale rozwazmy taka sytuacje:
    > pracownik zdecydowal sie na hotel za 500 zl/doba
    > po powrocie przedstawia pracodawcy rachunek za noclegi
    > pracodawca mowi, ze to za drogi hotel i mogl wynajac za 100 zl/doba
    > kto ma racje, jak taka sytuacje rozwiazac?
    Jeśli pracodawcą jest instytucja budżetowa lub samorządowa to reguluje to
    wspomniane już w wątku rozporządzenie.
    Jeśli firma prywatna to albo pracodawca określił warunki rozliczania
    delegacji albo musi rozliczać na podstawie powyższego rozporządzenia.
    Osobiście uważam, że najprostszą metodą jest skalkulowanie wszystkiego przed
    wyjazdem. Określ sobie jakie masz wymagania dotyczące warunków noclegu
    (tylko raczej bez ekstrawagancji). Osobiście dość często odbywałem (i wciąż
    odbywam) krótkie zwykle podróże służbowe - 1-2 noclegi najczęściej. Lubię
    to. Bywa, że
    jadę nie sam.
    Wymagam osobnego pokoju z łazienką i TV (to dziś w końcu standard). Inaczej
    nie jadę.
    Pobieram przedtem _całą_ kwotę potrzebną na wyjazd (transport, nocleg, diety
    itp.), grosza nie zakładam z własnej kasy za pracodawcę. Inaczej nie jadę.
    Aby się nie dać zrobić w konia trzeba się zorientować w cenach.

    --
    Jotte