eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDelegacja - koszt hotelu › Re: Delegacja - koszt hotelu
  • Data: 2010-03-24 22:35:29
    Temat: Re: Delegacja - koszt hotelu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:hod3jl$jd1$1@atlantis.news.neostrada.pl Janko
    <p...@p...pl> pisze:

    > Oczywiscie jest wolny rynek, ale rozwazmy taka sytuacje:
    > pracownik zdecydowal sie na hotel za 500 zl/doba
    > po powrocie przedstawia pracodawcy rachunek za noclegi
    > pracodawca mowi, ze to za drogi hotel i mogl wynajac za 100 zl/doba
    > kto ma racje, jak taka sytuacje rozwiazac?
    Jeśli pracodawcą jest instytucja budżetowa lub samorządowa to reguluje to
    wspomniane już w wątku rozporządzenie.
    Jeśli firma prywatna to albo pracodawca określił warunki rozliczania
    delegacji albo musi rozliczać na podstawie powyższego rozporządzenia.
    Osobiście uważam, że najprostszą metodą jest skalkulowanie wszystkiego przed
    wyjazdem. Określ sobie jakie masz wymagania dotyczące warunków noclegu
    (tylko raczej bez ekstrawagancji). Osobiście dość często odbywałem (i wciąż
    odbywam) krótkie zwykle podróże służbowe - 1-2 noclegi najczęściej. Lubię
    to. Bywa, że
    jadę nie sam.
    Wymagam osobnego pokoju z łazienką i TV (to dziś w końcu standard). Inaczej
    nie jadę.
    Pobieram przedtem _całą_ kwotę potrzebną na wyjazd (transport, nocleg, diety
    itp.), grosza nie zakładam z własnej kasy za pracodawcę. Inaczej nie jadę.
    Aby się nie dać zrobić w konia trzeba się zorientować w cenach.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1