PracaGrupypl.praca.dyskusjeDaleko od miejsca zamieszkania › Re: Daleko od miejsca zamieszkania
  • Data: 2008-01-28 12:53:07
    Temat: Re: Daleko od miejsca zamieszkania
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT Tomasz Kaczanowski pisze:

    > wszystko zalezy od tego na jakim poziomie ustawimy granice "bardzo
    > wysokiej pensji" oraz od tego o jakiej miejscowości mowimy.

    Cóż, w miarę otwierania się rynku pracy Unii menedżerowie klasy Any
    Usera (jeśli rzeczywiście jest kierownikiem jakiegokolwiek stopnia)
    będą ze zdziwieniem obserwować, że nie mogą znaleźć nikogo do pracy.

    A jak myślą, że 'każdego wykwalifikowanego pracownika można zastąpić
    skończoną liczbą studentów', to powinni też pamiętać, o drugiej części
    tego twierdzenia, czyli '...przy założeniu, że dysponujemy
    nieskończonym czasem'.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Cynic, n.:
    A blackguard whose faulty vision sees things as they
    are, not as they ought to be. Hence the custom among
    the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve
    his vision.
    -- Ambrose Bierce, ,,The Devil's Dictionary''