PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - czy warto? › Re: DG - czy warto?
    From: "Evian" <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DG - czy warto?
    Date: Mon, 9 Sep 2002 15:58:29 +0200

    "Nahia" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:alhsd9$d1h$1@news.onet.pl...
    > /o)\ Czesc, Evian :-)
    > \(o/ Piszesz:

    > z twojego oburzenia natomiast wynika, ze robotnikow
    > na budowie uwazasz za jakis gorszy gatunek czlowieka

    > i porownanie z nimi traktujesz jak ciezka obelge...

    To nie wynika z mojego postu tylko, gwoli ścisłości, z wypoweidzi
    Samotnika na którego post odpowiedzialam. To wg niego -jesli inicjator
    watku sobie z papierkami nie poradzi -to raczej powieni wybrac prace na
    budowie. I z tego wynika ze jesli ktos nie potrafi sobie z czyms poradzic to
    zarówno wzgledem inicjatora wątku jak i budowlańców.
    A poza tym nic na to nie poradze, ze ja osobiście wolałabym byc porównanana
    do lekarza niz do budowlańca, bez wzgledu na to co inni o tym
    sadza.....chociaz w fachowej rozmowie tu i tu łacine możan usłyszeć.;)

    > IMO to złośliwe
    >
    > imo to krotkowzroczne- potrafisz wymienic okno czy
    > polozyc nowy tynk? bo ja nie...

    Ja tez. Ale zeby tynk położyc nie trzeba szkół bóg wie jakich kończyc.To
    samo tyczy okien. Chyba ze jest sie pracownikiem nadzoru budowlanego.
    Powszechnie wiadomo ze nie święci garnki lepią i ludzie którzy pracuja na
    budowach szkół, z różnych zresztą względów, nie kończyli i nie ma co się
    oszukiwac ani oburzać z tego powodu ze po swiecie chodza mądrzy i
    madrzejści.

    > a co do tekstu kolegi- ja go zrozumialam jako zart,

    a ja nie

    > i na prawde nie mam pojecia co cie tak oburzylo.
    mnie? mam wrażenie ze to z Twojego postu przebija święte oburzenie.

    > Nahia, Department of Redundancy Department
    Gosia