PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzytanie prywatnych maili przez pracodawc › Re: Czytanie prywatnych maili przez pracodawc
  • Data: 2003-05-23 06:30:46
    Temat: Re: Czytanie prywatnych maili przez pracodawc
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jw" <d...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:bajq0h$s72$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > widac jesteś pracodawcą,mam nadzieję że twoi podwładni jeszcze żyją

    tak jestem

    żyja i chwalą sobie pracę tutaj.... zyczajnie trzeba jasno okreslic zasady
    wspolpracy i nie bawic się w partyzantke.
    Nie czytam ich maili bo mnie to nie interesuje, nie podsłuchuje rozmów itp.
    ale na bilingach nie mam 1500 zł miedzymiastowych do rodzin pracowników....

    Natomiast pracowałem w Duuzej firmie... i tam bylo zupełnie inaczej... w
    związku z tym iż rachynki pewnego dzialu za telefony przekroczyły 10 000 zł
    wprowadzono scisły system kontroli telefonów [zwyczajnie.. ludzie przeginali
    i dzwonili sobie do rodzinki do stanów itp] i nagle sie okazało ze 80%
    kosztów tel to rozmowy prywatne.... ;( i co.. to niby było oki?

    albo inny przypadek.... okazało sie ze BARDZO WAZNE informacje wyciekaja z
    firmy.... i nagle całkiem przypadkiem 1 z komputerow trafil do serwisu
    [dzila tej samej firmy] i przypadkiem ktos otworzyl outloka.. i znalazlo sie
    miejsce wyciekow... osoba pracująca na danym kompie regularnie wysylala
    kopie dokumentów na zewnatrz... ;(

    i dlatego uwazam ze skoro ludzie nie potrafią uszanowac pracy i firmy w
    której pracuja... nie powinni tez oczekiwac żadnych przywilejów poza tym w
    kodeksach nakazanych