PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzytanie prywatnych maili przez pracodawc › Re: Czytanie prywatnych maili przez pracodawc
  • Data: 2003-05-24 19:59:17
    Temat: Re: Czytanie prywatnych maili przez pracodawc
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KarolS" <t...@c...sz> wrote in message
    news:baivh8$na6$1@inews.gazeta.pl...

    > Konstytucja RP mówi :
    > Art. 49.
    > Zapewnia się wolność i ochronę tajemnicy komunikowania się. Ich
    ograniczenie
    > może nastąpić jedynie w przypadkach określonych w ustawie i w sposób w
    niej
    > określony.
    >
    > Więc podaj mi Ustawę która art 49 konstytucji RP znosi w przypadku
    > komunikowania się mailem prywatnym w pracy.

    Pomijając fakt, że to Polska i pracodawcy skubią pracowników równie dobrze
    jak pracownicy pracodawców to za takie hasło dostałbyś dyscyplinarkę.
    U mnie w firmie rozwiązano sprawę bardzo prosto.
    Na koniec miesiąca na biurku leżała list stron www, do których zaglądał
    pracownik.
    Dwa ostrzeżenia od szefa, że czyta pierdoły i do widzenia.
    Ja czytanie listów z prywatnej skrzynki zostawiałem sobie do domu.