PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy zadzwonić?

  • 11. Data: 2006-12-15 14:15:25
    Temat: Re: Czy zadzwonić?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 15 Dec 2006 05:30:07 -0800, r...@i...pl <r...@i...pl>
    w <1...@l...googlegroups.c
    om> napisał:

    > Zadzwoniłem. W odpowiedzi usłyszałem, że nie zapadła jeszcze
    > żadna decyzja w mojej sprawie. Otrzymam ją może w poniedziałek.

    No to bardzo prawdopodobne, że w poniedziałek też nie zapadnie.
    Ani przez cały następny tydzień.

    > Lepsze to, niż usłyszeć, że mnie nie chcą.
    > Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

    Szukaj innej roboty.
    A jak ją znajdziesz, tak za miesiąc, to okaże sie, że poprzednia firma
    jednak cie chce, z kwartalnym opóźnieniem.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 12. Data: 2006-12-15 15:09:10
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Zadzwoniłem. W odpowiedzi usłyszałem, że nie zapadła jeszcze
    >żadna decyzja w mojej sprawie.

    Czyli dzwoniąc uzyskałeś dokładnie tę samą informację, którą miałeś nie
    dzwoniąc, ale za to Ty przesłałeś informację, że Ci bardzo zależy. I po co Ci
    to było ? :)

    entrop3r

  • 13. Data: 2006-12-15 20:09:57
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2006-12-15, entroper <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> wrote:
    > Czyli dzwoniąc uzyskałeś dokładnie tę samą informację, którą miałeś nie
    > dzwoniąc, ale za to Ty przesłałeś informację, że Ci bardzo zależy. I po co Ci
    > to było ? :)
    Przepraszam, że głupio pytam, ale czemu "bardzo"?
    Jeśli gość jest przynajmniej w miarę dobrym programistą to obecnie raczej
    on może przebierać w ofertach, nieprawdaż?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Obyś webmasterem został
    /przekleństwo Czesia/

  • 14. Data: 2006-12-15 20:42:05
    Od: m...@g...com

    Artur R. Czechowski wrote:

    > Przepraszam, że głupio pytam, ale czemu "bardzo"?
    > Jeśli gość jest przynajmniej w miarę dobrym programistą to obecnie raczej
    > on może przebierać w ofertach, nieprawdaż?

    Bo gdyby miał mnóstwo ofert do przebierania, nie zawracałby sobie głowy
    dzwonieniem do firmy która się spóźnia jeden dzień z odpowiedzią.

    p. m.

  • 15. Data: 2006-12-19 10:14:07
    Od: "Marcin" <l...@o...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bo gdyby miał mnóstwo ofert do przebierania, nie zawracałby sobie głowy
    > dzwonieniem do firmy która się spóźnia jeden dzień z odpowiedzią.

    Jest taki przypdek, kiedy wypada zadzwonić. Jeśli przytrafi się lepsza lub
    równie korzystna albo po prostu "pewna" oferta pracy, należy zadzwonić do
    pracodawcy, który rozpatruje naszą kandydaturę i zapytać o przebieg
    postępowania rekrutacyjnego, (oczywiście wtedy, jeśli przebieg
    dotychczasowych rozmów wskazywał na możliwość zatrudnienia). Taki telefon
    może w niektórych przypadkach przyśpieszyć pozytywną decyjzę pracodawcy.

    Serdeczne pozdrowienia
    Marcin Pawelec

  • 16. Data: 2006-12-19 10:45:43
    Od: m...@g...com

    Marcin wrote:

> [...]
    > może w niektórych przypadkach przyśpieszyć pozytywną decyjzę pracodawcy.

    Ale należy się liczyć z tym że potencjalny pracodawca potraktuje to jako
    informację że "bardzo liczę na tą pracę, zależy mi na niej, przebieram
    nogami i nie mogę się doczekać". Więc lepiej tego nie robić jeżeli
    rzeczywiście nie ma się żadnych konkurencyjnych ofert.

    Myślę też, że nie zaszkodzi wspomnieć w rozmowie o konkurencyjnych ofertach.

    p. m.