PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy zadzwonić?

  • 1. Data: 2006-12-14 20:15:41
    Temat: Czy zadzwonić?
    Od: r...@i...pl

    Hej Staram sie o pracę w pewnej firmie jako programista. Dostałem
    odpowiedź na moją ofertę, dosłałem resztę dokumentów o które
    mnie poprosili. Później umówiłem się na spotkanie w celu ustalenia
    poziom znajomości języka obcego. Test ten, jak mi powiedziano,
    zaliczyłem. Spytałem oczywiście co dalej? W ciągu 2 dni mieli dać
    mi odpowiedź. Właśnie mija 3 dzień i odpowiedzi nie ma. Czy
    zadzwonić i spytać? Czy może ktoś wie czy w taki sposób jest
    sprawdzana jakaś cierpliwośc kandydatów czy coś takiego? Może to
    troche głupie, ale tyle można przeczytać o różnych testach
    psychologicznych kandydatów, że poprostu nie wiem czy nie jestem
    czemuś takiemy poddawany. Dodam, że z rozmowy wyszło, że otrzymam
    tą odpowidź nie ważne jaka by była.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-14 20:28:41
    Temat: Re: Czy zadzwonić?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    r...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > zaliczyłem. Spytałem oczywiście co dalej? W ciągu 2 dni mieli dać
    > mi odpowiedź. Właśnie mija 3 dzień i odpowiedzi nie ma. Czy
    Tak. Zadzwonić i spytać (delikatnie, tzn. bez roszczeniowego tonu),
    powołując się na wcześniejsze ustalenia.

> [...]
    > troche głupie, ale tyle można przeczytać o różnych testach
    > psychologicznych kandydatów, że poprostu nie wiem czy nie jestem
    Testy psychologiczne wykonuje się w określonych warunkach, tych samych
    dla każdego badanego. Na to, jak przebiegały owe 3 dni, firma nie ma
    wpływu. Nie może być to testem. Chyba, że ktoś się łudzi, że przez te 3
    dni kandydat nie robi nic innego, tylko waruje przy telefonie.

    > Dodam, że z rozmowy wyszło, że otrzymam
    > tą odpowidź nie ważne jaka by była.
    Tymbardziej zadzwoń.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 3. Data: 2006-12-14 20:29:00
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    Nie dzwoń, jak się będziesz prosił o prace dadzą ci taką pensje że ci się
    odechce ...

  • 4. Data: 2006-12-14 20:31:10
    Od: "crk" <j...@p...fm>

    mógłbyś zostawić jakiś kontakt do siebie? :-) Od jakiegoś czasu próbuję siez
    Tobą skontaktować :-)

  • 5. Data: 2006-12-14 20:41:11
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    nie chce zapeszać, ale z mojego doświadczenia, jeżeli firma mówi ze
    oddzwoni w ciagu określonego okresu czasu, a poźniej się nie odzywa, to
    znaczy, ze raczej nie są zainteresowani....
    jeżeli jednak zależy Ci na konkretnej informacji, to zadzwoń jutro,
    najlepiej po lunchu ;).

  • 6. Data: 2006-12-14 22:17:21
    Od: e...@w...pl

> [...]
    > znaczy, ze raczej nie są zainteresowani....
    > jeżeli jednak zależy Ci na konkretnej informacji, to zadzwoń jutro,

    No to nie zapeszaj. ;P Czytałeś? Po 3 dniach kolega się niecierpliwi, że miały być 2
    dni. Dla mnie
    "odezwiemy się za 2 dni" brzmi trochę jak "czekaj sekundę", po którym ktoś miałby się
    obrazić, że czekał
    15 sekund.

    Programiści są zapracowani. A może jeszcze jedną rozmowę odbędą po 4 dniach i lepiej
    będą mogli
    zadecydować. A może wigilię zorganizowali w pracy i zapomnieli o rekrutacji.

    Warto przypomnieć o sobie. Albo z nudów atakować jeszcze z 10 innych firm, bo
    programistów wszędzie
    brak.

  • 7. Data: 2006-12-14 23:29:53
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    Powiem z własnego doświadczenia co jest grane.
    Złożyli propozycje komuś ciut lepszemu lub tańszemu i czekają na jego
    odpowiedź która się przedłuża bo on pewnie również czeka na odpowiedź od
    innego pracodawcy bo wysłał kilka CV naraz. Jesli to względnie poważna firma
    to na pewno sobie o tobie nie zapomnieli o to się nie martw trzymają na
    pewno rękę na pulsie ;)
    Ja bym proponował telefon na początku przyszłego tygodnia...

  • 8. Data: 2006-12-15 08:18:32
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    crk napisał(a):
    > mógłbyś zostawić jakiś kontakt do siebie? :-) Od jakiegoś czasu próbuję
    > siez Tobą skontaktować :-)
    wyslalem na priv.
    pozdr.
    m.

  • 9. Data: 2006-12-15 13:00:25
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Z doswiadczenia.... nie dzwon. Po co sie prosic o robote. Pewnie
    powiedzieli na odczepne ze 2 dni i juz.

  • 10. Data: 2006-12-15 13:30:07
    Od: r...@i...pl

    Zadzwoniłem. W odpowiedzi usłyszałem, że nie zapadła jeszcze
    żadna decyzja w mojej sprawie. Otrzymam ją może w poniedziałek.
    Lepsze to, niż usłyszeć, że mnie nie chcą.
    Dzięki za wszystkie odpowiedzi.