PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sądy pracy : DOBRE? ZŁE? (niby ankieta)

  • 1. Data: 2006-12-14 20:31:54
    Temat: Sądy pracy : DOBRE? ZŁE? (niby ankieta)
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (tekst wyjątkowo w ortografii tradycyjnej)
    Co sądzisz o Sądach Pracy?
    TAK. Dobrze, że istnieją
    1. Dzięki sądowi pracy odzyskałem pieniądze lub stanowisko....
    2. Nic nie zyskałem ale dobrze, że istnieją.
    3. Moja sprawa jeszcze trwa, ale mam nadzieję, że się dobrze skończy.

    NIE. Źle , że istnieją.
    A. Z powodu sądu straciłem mnóstwo czasu lub pieniędzy lub zdrowia lub
    przestałem wierzyć w sprawiedliwoość...
    B. Odzyskałem pieniądze lub pracę lub... ,
    ale nie miało to sensu z przynyn wymienionych w punkcie A.
    C. Moja sprawa jeszcze trwa, ale to nie ma sensu.

    Proszę się wpisywać do dwu poniższych gałęzi wątku

    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 2. Data: 2006-12-14 20:33:39
    Temat: Sądy pracy : TAK. Dobrze, że istnieją
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    TAK. Dobrze, że istnieją

  • 3. Data: 2006-12-14 20:35:28
    Temat: Sądy pracy : NIE. Źle , że istnieją.
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    NIE. Źle , że istnieją.

  • 4. Data: 2006-12-14 20:52:25
    Temat: Re: Sądy pracy : NIE. Źle , że istnieją.
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Wybieram
    > NIE. Źle , że istnieją.

    Sędziów powinno się zwolnić
    lub postawić przed sadami karnymi za uporczywe naruszanie prawa.
    Pracowników niższych szczebli również.
    Budynki zamienić np. na szkoły.
    Umeblowanie darować np. obiektom sakralnym.

    Państwo na tym zyska , bo utrzymanie sądów kosztuje.
    Podatnicy na tym zyskają , bo nie będą tracić w sądach czasu, pieniędzy,
    nerwów i zdrowia, będą też płacić mniejsze podatki.
    Pracownicy zyskają, bo nie będą naiwnie liczyć na sąd,
    i sami, bez sądu nie dadzą się wyzyskiwać.

    Sędziowie, prawnicy i pracownicy sądów stracą. I słusznie, bo to hołota.

  • 5. Data: 2006-12-14 21:58:38
    Od: p...@o...eu

> [...]
    > ale nie miało to sensu z przynyn wymienionych w punkcie A.
    > C. Moja sprawa jeszcze trwa,  ale to nie ma sensu.
    Mój mąż wygrał sprawę o przywrócenie do pracy.
    Podjął pracę. półtora miesiąca później miał zawał. Nie przeżył.

  • 6. Data: 2006-12-14 21:59:20
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2006-12-14 21:52, spoglądając w dolinę, Użytkownik stokrotka napisał(a):
    > Wybieram

    > Sędziów powinno się zwolnić
    > lub postawić przed sadami karnymi za uporczywe naruszanie prawa.
    > Pracowników niższych szczebli również.
    > Budynki zamienić np. na szkoły.

    Gdzie ludzie ociężali umysłowo, będą bezmyślnie narzucać następnym pokoLENIOM swoje
    nielogiczne nawyki?

    > Umeblowanie darować np. obiektom sakralnym.

    Gdzie pracownik/pracodawca będzie mógł się pomodlić, aby jego pracodawca/pracownik,
    był uczciwym człowiekiem.

    > Pracownicy zyskają, bo nie będą naiwnie liczyć na sąd,
    > i sami, bez sądu nie dadzą się wyzyskiwać.

    Zlikwidować sądy karne - bez sądów karnych, ludzie sami nie dopuszczą do uporczywego
    naruszania prawa.

    MSPANC

    Kornel