PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?

  • 51. Data: 2006-07-18 07:55:06
    Temat: Re: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > co za różnica?

    nie pisz wiecej na newsy moze

    Wojtek

  • 52. Data: 2006-07-18 09:11:24
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    w...@h...com napisał(a):

    >zamykamy tutaj produkcję i przenosimy ją np. na Słowację, albo do
    >Estonii.

    Gratuluje "znajomosci" rynku pracy w obu wymienionych krajach. Slowackie
    zaklady z branzy motoryzacyjnej cierpia na jescze wiekszy deficyt kadry
    inzynieryjnej niz nasze. Czesto zatrudniaja polskich inzynierow.
    Rozumiem, ze jak sie tam przeniesiecie to juz nie zal bedzie porzadnie
    oplacic fachowca? To juz mniej boli, prawda ?
    darek

  • 53. Data: 2006-07-18 12:13:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e9i2ac$lja$1@nemesis.news.tpi.pl Ghost <...@...com> pisze:

    > To przygruntowego lotu demagogia.
    1. Po co powtarzasz cudze frazy? Nie stać cię na własne?
    2. Odpowiadając tnij zbędne elementy postów.

    > Polityka zagraniczna w to nie
    > gospodarka - od razu uprzedze, gdyby na swiecie skasowali cla i
    > wszelkie pierdoly, ktore sa wynikiem "pracy" politykow - na pewno
    > miedzynarodowy handel lepiej by sie rozwijal.
    Uprzedzę, gdyby, na pewno...
    Samozwańczy prorok, wizjoner czy jeszcze co gorszego?

    > Reszta moga sie zajmowac,
    > ale jak juz pisalem tym, co niegospodarcze.
    O wielki! Raczyłeś napisałeś czym i kto się może zajmować, a ja nieszczęsny
    śmiałem nie przeczytać!
    Na pociechę zostają mi tylko miliardy towarzyszy tej niedoli i współwinnych
    w grzechu.

    > Reszta to tez "przygruntowego lotu demagogia." - wynika, ze niezromienia
    > sensu "nieingerowania panstawa w gospodarke".
    Nierozumienie sensu "nieingerowania państwa w gospodarkę" - cokolwiek by to
    miało znaczyć - to w najgorszym razie indolencja.
    Ale niezrozumienie treści postu i nonsensowne nań odpowiadanie to zwykła
    tępota.

  • 54. Data: 2006-07-18 12:34:35
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "darek" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Rozumiem, ze jak sie tam przeniesiecie to juz nie zal bedzie porzadnie
    > oplacic fachowca? To juz mniej boli, prawda ?

    Ja bym im proponowal przeniesienie do Rumunii albo Bulgarii -niedlugo oba
    kraje beda w UE a o ile sie nie myle
    wszystkie stare kraje ue zamkna przed nimi rynek pracy wiec potencjalni
    pracownicy nie uciekna za granice.

    pzdr

  • 55. Data: 2006-07-18 19:08:35
    Od: "Ghost" <...@...com>

    > 1. Po co powtarzasz cudze frazy? Nie stać cię na własne?

    Sa tak glupie, ze az smieszne - zawsze mozna sie dwa razy posmac :-P

    > 2. Odpowiadając tnij zbędne elementy postów.

    Odpowiadajac, sprawdz czy nie piszes glupot.

    > Uprzedzę, gdyby, na pewno...
    > Samozwańczy prorok, wizjoner czy jeszcze co gorszego?

    Uuuu, ales Pan merytoryczny.

    > O wielki! Raczyłeś napisałeś czym i kto się może zajmować, a ja
    > nieszczęsny śmiałem nie przeczytać!
    > Na pociechę zostają mi tylko miliardy towarzyszy tej niedoli i
    > współwinnych w grzechu.

    Tak, widac, zes Towarzysz... ale nie przesadzaj az tak wielu Was nie ma na
    swiecie - krwiopijcow socjalistow

    > Nierozumienie sensu "nieingerowania państwa w gospodarkę" - cokolwiek by
    > to miało znaczyć - to w najgorszym razie indolencja.

    Tak Towarzyszu.

    > Ale niezrozumienie treści postu i nonsensowne nań odpowiadanie to zwykła
    > tępota.

    Pffff, no teraz to chyba wala do Ciebie chetni do pracy drzwiami i oknami

    Bedzie tej zabawy,
    *plonk* Towarzyszu.

  • 56. Data: 2006-07-18 19:49:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>